اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پیروزی پرگل تیم ملی در شب درخشش فوتبالیست قزوینی

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی مقابل تیم ملی تایلند به یک پیروزی پرگل دست پیدا کرد که در این دیدار علیرضا جهانبخش فوتبالیست شایسته قزوینی یکی از گل‌های تیم ملی را به ثمر رساند.

پیروزی پرگل تیم ملی در شب درخشش فوتبالیست قزوینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب مرحله مقدماتی رقابت‌های جام ملت‌های 2015 آسیا در حالی در شهر بانکوک میهمان تیم ملی فوتبال تایلند بود و در نهایت این ملی پوشان کشورمان بودند که در پایان موفق شدند با نتیجه قاطع و مقتدرانه 3 بر صفر میزبان خود را مغلوب کنند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان که در صورت پیروزی در این دیدار خیال خود را از بابت صعود به جمع شانزده تیم برتر آسیا راحت می‌کردند، به نوعی از همان دقایق اولیه این بازی حملات خود را روی دروازه تیم ملی تایلند آغاز کردند و در نهایت در همان نیمه نخست دو بار موفق شدند توسط اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد دروازه تیم میزبان را باز کنند و دست پر راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم این دیدار هم گرچه تیم ملی تایلند در تلاش بود تا دروازه تیم ملی کشورمان را باز کند و اختلاف را به حداقل برساند، اما این بازیکنان با تجربه کشورمان بوند که با هوشیاری کامل اجازه خودنمایی بیشتر را به بازیکنان تیم ملی تایلند ندادند.

در اواسط نیمه دوم این دیدار کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان دست به تعویض زد تا همزمان محمدرضا خلعتبری و علیرضا جهانبخش فوتبالیست جوان و ارزنده قزوینی وارد زمین بازی شوند.

جهانبخش که در این دیدار دومین بازی رسمی خود را با تیم ملی فوتبال کشورمان تجربه می‌کرد در وقت‌های اضافه این دیدار از پاس محمدرضا خلعتبری دیگر هم‌تیمی خود نهایت استفاده را برد و با استفاده از روحیه جوانی و هوشیاری کامل خود با یک بغل پای حساب شده و فنی گل سوم تیم ملی کشورمان و به نوعی نخستین گل ملی خود را به ثمر رساند.

اکبر سکاکی دبیر هیئت فوتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قزوین با اشاره به درخشش و گلزنی جهانبخش در تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید: این فوتبالیست جوان و آینده‌دار استان با توجه به سن و سال کمی که دارد، بدون تردید می‌تواند در صورت اعتماد سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان یکی از بازیکنان حاضر در ترکیب نهایی تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل باشد.

وی با اشاره به اینکه جهانبخش با تلاش و پشتکار بالای خود به سرعت مراحل پیشرفت را پشت سر گذاشت، عنوان می‌کند: این فوتبالیست ارزنده استان در حال حاضر در تیم نایخمن هلند در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های هلند توپ می‌زند که اتفاقا در این تیم هم توانسته است به خوبی در ترکیب ثابت قرار بگیرد.

سکاکی با اشاره به اینکه این فوتبالیست قزوینی فوتبال خود را از تیم‌های باشگاهی استان آغاز کرد، اضافه می‌کند: یقینا دیگر فوتبالیست‌های استان می‌توانند با تلاش و همت بیشتر و با الگو گرفتن از این بازیکن شایسته راه ورود به دروازه تیم ملی را برای خود باز کنند.

انتهای پیام/77004/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول