اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جوانان و دانش‌آموزان

همایش عاشورایی «احلی من العسل» در بستک برگزار شد

همایش دانش‌آموزی جوانان عاشورایی با نام «احلی من العسل» با حضور دانش‌آموزان برگزار شد.

همایش عاشورایی «احلی من العسل» در بستک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بستک ظهر امروز در حاشیه برگزاری این همایش با بیان هدف امام حسین (ع) در خصوص حماسه عاشورا، اظهار داشت: امام حسین (ع) به منظور حفظ و احیاى اسلام، با جهاد و شهادتی غم‌انگیز، صفحه‌ای درخشان و فراموش‌ناشدنی در تاریخ اسلام از خود به یادگار گذاشت.

سید ابوالفضل سجادی با اشاره به ارتقای دانش و بینش عمومی در مورد نهضت عاشورا و اهداف والای امام حسین (ع) در زنده نگه‌داشتن واقعه عاشورا، خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر شعار محوری قیام امام حسین (ع) است و این شعار یک شعار  رهایی‌بخش است که می‌تواند جامعه ما را در برابر شبیخون فرهنگی دشمن مصون دارد.

وی با بیان اینکه حضرت قاسم (ع) تا آخرین قطره خون خود در برابر ظلم و ستم ایستاد و جان خود را فدای ولایت و اسلام کرد، اضافه کرد: زنده نگه‌داشتن نام و راه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اظهار تاسی و اقتدای نوجوانان دانش‌آموز به نوجوان شهید کربلا حضرت قاسم بن الحسن (ع) از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بستک در پایان پایبندی به امر به معروف و نهی از منکر در سخت‌ترین شرایط را مهم‌ترین پیام عاشورا دانست و متذکر شد: وظیفه هر انسان آگاه است که در صورت احساس خروج افراد از دین به امر به معروف و نهی از منکر مبادرت کنند.

انتهای پیام/88006/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول