اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه گیلان

نمایشگاه توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گشایش یافت

نمایشگاه توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) صبح امروز در محل دانشگاه گیلان گشایش یافت.

نمایشگاه توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس دانشگاه گیلان صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) اظهار کرد: نمایشگاه مذکور با هدف آشنایی بیشتر اساتید و دانشجویان با فعالیت‌های عمرانی، صنعتی و پالایشگاهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) دایر شده است.

عبدالله حاتم‌زاده نزدیک‌تر شدن رابطه بین صنعت و دانشگاه را از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه مذکور عنوان کرد و افزود: استفاد از نظر علمی و کارشناسی دانشگاهیان و صنعتگران از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در فضایی به مساحت 700 متر مربع در قالب غرفه‌های تخصصی دایر شده است، تصریح کرد: گرایش‌های سد، راه، باند، تونل، مخازن، سازه‌های دریایی، پالایشگاه، خطوط انتقال و محرومیت‌زدایی با ایجاد غرفه‌هایی در نمایشگاه مذکور به معرض نمایش گذاشته شده است.

رئیس دانشگاه گیلان به برپایی غرفه انتشارات در نمایشگاه توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) اشاره کرد و گفت: کتاب‌های منتشر شده از طرف قرارگاه مذکور در معرض دید اساتید و دانشجویان گذاشته شده است.

وی برگزاری کارگاه آموزشی را از برنامه‌های جانبی نمایشگاه توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در دانشگاه گیلان دانست و بیان کرد: فرآیند پالایشگاه‌های پارس جنوبی، اجرای پروژه شبکه ارتباطی پل قشم در خلیج فارس و اجرای پل‌های سگمنتال به روش کنتری کربی در کارگاه‌های آموزشی مذکور بررسی می‌شود.

به گزارش فارس، نمایشگاه توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) از امروز تا 29 آبان ماه جاری در دانشگاه گیلان دایر است

ساعت بازدید علاقه‌مندان از نمایشگاه مذکور از 9 صبح تا 17 عصر است.

انتهای پیام/84001/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول