اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

امیدواریم فضای متعادل اقتصادی در کشور حاکم شود

امام جمعه بابل گفت: تحریم‌ها و فشار مضاعفی که با بی‌تدبیری‌های اقتصادی وارد شده مشکلات اقتصادی را دو چندان کرده است که امیدواریم فضای متعادل اقتصادی در کشور حاکم شود.

امیدواریم فضای متعادل اقتصادی در کشور حاکم شود

حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: مسئله حل مشکلات اقتصادی با توجه به زمینه‌های این مشکلات امری است که به سادگی در 100 روز حل نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه ریشه مشکلات اقتصادی در دو امر نهفته است،افزود: به دلیل بی‌تدبیری‌های گذشته و مشکلات موجود، قطعا رفع این مشکلات نیازمند بیش از 100 روز است و برای اینکه آثار این بی‌تدبیری‌ها از کشور کمرنگ شود به حدود دو سال وقت نیاز است.

روحانی بیان داشت: تحریم‌ها و فشار مضاعفی که با بی‌تدبیری‌های اقتصادی وارد شده مشکلات اقتصادی را دو چندان کرده است که امیدواریم فضای متعادل اقتصادی در کشور حاکم شود.

امام جمعه بابل در ادامه از نگاه اعتدال‌گرا استاندار مازندران به پروژه‌های استان تقدیر کرد و افزود: نگاه استاندار مازندران نسبت به تسریع پروژه‌های مازندران از غرب تا شرق یکسان بوده و نگاه تبعیض‌آمیزی که در گذشته در این استان حاکم بوده است، وجود ندارد.

روحانی تصریح کرد: به عینه واقف هستم بسیاری از پروژه‌های مازندران که سالیان سال رها شده و از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار نبوده است با پیگیری استاندار مازندران و دیگر مسئولان استان پیشرفت قابل قبولی به خود گرفته است.

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول