اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بجنورد:

راه رفع مشکلات اقتصادی کشور ارتباط با آمریکا نیست

امام جمعه موقت بجنورد گفت: راه رفع مشکلات اقتصادی کشور ارتباط با آمریکا نیست.

راه رفع مشکلات اقتصادی کشور ارتباط با آمریکا نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام محمدتقی احمدی‌خرم در آیین خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: اگرچه کشور با مشکلات اقتصادی مواجه بوده، لیکن راهکار آن ارتباط با آمریکا نیست.

وی با اشاره به اینکه آمریکا سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی‌های زیادی را با نظام اسلامی داشته است، افزود: این دشمنی‌ها همچنان با تحرکات آمریکا ادامه داشته و باید همواره در این زمینه هوشیار باشیم.

احمدی‌خرم، تمام گرفتاری‌های دنیای اسلام را آمریکا و ایادی‌اش عنوان کرد و بیان داشت: در مصائب و گرفتاری‌هایی که اکنون کشورهای اسلامی با آن مواجه شده، به نوعی دست آمریکا و همپیمانانش نمایان است.

این مسئول با تأکید بر اینکه تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی نه به واسطه ارتباط با آمریکا، بلکه برنامه‌ریزی و تدبیر درست است، اظهار کرد: متأسفانه در سال‌های اخیر برخی افراد در داخل کشور تصور می‌کنند که راه رفع مشکلات ارتباط با آمریکا بوده و مطالبی را مطرح می‌کنند که راه اشتباه است.

امام جمعه موقت بجنورد بر آگاه‌سازی نسل جوان نسبت به توطئه‌ها و دشمنی‌های دیرینه آمریکا و ایادی‌اش با کشورمان تأکید کرد و متذکر شد: باید ظلم‌هایی که دولتمردان آمریکایی به کشورمان داشتند، به بهترین شکل به نسل جوان منتقل شود.

وی همچنین با انتقاد از تحریف سخنان امام راحل (ره) توسط برخی در داخل کشور، تصریح کرد: مردم با این افراد آشنا بوده و در این زمینه هوشیار هستند.

احمدی‌خرم با بیان اینکه این مطالب برای نرمش نشان دادن در مقابل دشمن نظام اسلامی مطرح می‌شود، افزود: پاک کردن شعار «مرگ بر آمریکا» با موازین و آرمان‌های نظام اسلامی مغایرت دارد.

وی در پایان تصریح کرد: مردم همواره در طول سال‌های بعد از انقلاب اسلامی ثابت کرده که به پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ایستاده و از آن کوتاه نمی‌آیند.

انتهای پیام/63002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول