اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان:

برخی مشکلات اقتصادی مربوط به تحریم‌ها نیست

نماینده مردم دشتستان در شورای اسلامی گفت: برخی مشکلات ما در زمینه اقتصاد مربوط به ضعیف بودن برخی مدیران بوده و ارتباطی به تحریم‌ها ندارد.

برخی مشکلات اقتصادی مربوط به تحریم‌ها نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد ظهر امروز در نشست کرسی آزاداندیشی در دانشگاه آزاد واحد بوشهر اظهار داشت: عامل وضعیت موجود اقتصادی تحریم نیست و اگر در آن زمان تحریم‌ها شروع شد مدیران اجرایی مدیریت می‌کردند و مشکل اقتصادی مهار می‌شد.

وی اضافه کرد: ارتباط با آمریکا باید فوایدی داشته باشد و آنها که ندای ارتباط با آمریکا را سر می‌دهند باید فواید را مشخص و آنهایی که ندای مخالفت را سر می‌دهند نیز باید دلایل آن را مشخص کنند.

موسوی‌نژاد افزود: آمریکا تاکنون در کشورهای زیر سلطه‌اش آنگونه که خود خواسته انعطاف ایجاد کرده است و این را معیار و زیربنای خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه برخی مشکلات ما در زمینه اقتصاد مربوط به ضعیف بودن برخی مدیران بوده و ارتباطی به تحریم‌ها ندارد، بیان کرد: از ابتدای تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران آمریکا به دنبال براندازی انقلاب ما در همه زمینه‌ها بوده و به دنبال این است که ما عقب‌مانده بمانیم.

موسوی‌نژاد گفت: آمریکا محور اصلی را خودش می‌داند و با این استراتژی امکان موافقت و همراهی ما با آنها وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه در ماجرای برد ـ برد باید ببینیم قرار است چه چیزی آمریکا به ما بدهد، افزود: آمریکا به دنبال این است که آنچه تاکنون بدست آوردیم از دست بدهیم، صهیونیست را به رسمیت بشناسیم و مرزهای خود را بر روی مرزهای جغرافیایی ببندیم که هیچگونه فایده‌ای برای ما ندارد.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول