اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله اسلامی:

عملکرد صدا و سیمای قزوین در محرم ستودنی است

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری از عملکرد صدا و سیمای مرکز قزوین در محرم تقدیر کرد.

عملکرد صدا و سیمای قزوین در محرم ستودنی است

آیت‌الله علی اسلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین  اظهار داشت: رسانه ملی در انعکاس گسترده برنامه‌های محرم نقش محوری داشت که توانست با پوشش وسیع این برنامه‌ها در شبکه‌های مختلف عزاداری حسینی و قیام عاشورا را جهانی کند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری همچنین از مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز قزوین به خاطر پوشش رسانه‌ای عزاداری‌های مردم در ایام محرم قدردانی و تجلیل کرد و گفت: پخش زنده عزاداری مردم استان قزوین در شبکه‌های سراسری و استانی موجب شد تا عشق و ارادت مردم استان به حضرت سیدالشهدا (ع) در شبکه‌های تلویزیونی به نمایش درآید.

گفتنی است صدا و سیمای مرکز قزوین در طول دهه اول محرم با پخش ویژه‌برنامه‌های «احرام سرخ»، «با کاروان عاشورا»، «مشق عاشقی»، «روز سقا» و «علمدار بصیرت» مخاطبان را همراهی می‌کرد.

همچنین دو مستند تلویزیونی «سوگواره کوهستان» و «عزاداری مردم قزوین در حسینیه امینی‌ها» از دیگر برنامه‌های این مرکز در دهه اول محرم بود.

انتهای پیام/2667/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول