اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 20 دستگاه فرهنگی

نمایشگاه مطالعه مفید در گلستان گشایش یافت

همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه مطالعه مفید با حضور 20 دستگاه فرهنگی در گلستان گشایش یافت.

نمایشگاه مطالعه مفید در گلستان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نمایشگاه مطالعه مفید با هدف ارتقا و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در گلستان آغاز به کار کرد این نمایشگاه تا سوم آذر ماه امسال دایر است و علاقمندان می‎توانند صبح و عصر از آن دیدن کنند.

از جمله برنامه‎های هفته کتاب در گلستان شامل برگزاری نمایشگاه مطالعه مفید، همایش تجلیل از خادمان کتاب، رونمایی از کتاب، برگزاری بیش از 10 نمایشگاه کتاب در استان، نواختن زنگ کتاب، غبارروبی مزار شهدا، اهدای گسترده کتاب به کتابخانه‎های عمومی، مساجد و مدارس، عضوگیری رایگان، برگزاری بیش از 15 مسابقه فرهنگی، تجلیل از خادمان حوزه نشر است.

در هفته کتاب و کتابخوانی همچنین افتتاح کتابخانه روباز، برگزاری کارگاه‎های نقد کتاب، اجرای مسابقات ورزشی جام کتاب در سطح شهرستان‎ها، برگزاری عصر شعر کتاب در مرکز گلستان انجام خواهد گرفت.

در این هفته نزدیک به 70 برنامه مختلف پیش‎بینی شده است که برگزاری مسابقه آنلاین، همایش کتاب و کتابخوانی، تجلیل از کتابداران، کتابخوانان و پژوهشگران برتر در حوزه کتاب و کتابخوانی از جمله این برنامه‎ها خواهد بود.

در این نمایشگاه غرفه‎هایی نظیر «کتاب و شهروند»، «کتاب، علم و دانایی»، «فرهنگ و مطالعه»، «کتاب و ارزش‎ها»، «کتاب، ورزش و جوان»، «کتاب و کتابخوانی»، «دادگستری گلستان»، «معاونت‎های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم»، «کتاب آینده‎سازان»، «کتاب و فناوری»، «کتاب، ایثار و مقاومت»، «کتاب و هنر»، «رسانه و مطالعه»، «کتاب، مطالعه و مشاوره»، «خانواده و مطالعه» تدارک دیده شده است.

نمایشگاه مطالعه مفید در گلستان به همت اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‎کل کتابخانه‎های عمومی گلستان دایر شده است.

انتهای پیام/83001/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول