اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی بیجار خبر داد

اهدای بیش از 700 کیلوگرم گوشت نذری در بیجار

رییس اداره بهزیستی بیجار از اهدای 700 کیلوگرم گوشت نذری در عاشورای حسینی در بین نیازمندان و معلولان زیرپوشش این اداره در سطح شهرستان خبر داد.

اهدای بیش از 700 کیلوگرم گوشت نذری در بیجار

محمد میرزایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کردستان اظهار کرد: مردم خیر و نوع‌دوست شهرستان بیجار همواره در اعمال خیر پیشتاز بوده و هیچ‌گاه هدایا و نذورات خود را از این اداره دریغ نکرده‌اند.

وی افزود: میزان کمک‌ها و نذورات تحویلی مردم به اداره بهزیستی این شهرستان در دهه اول ماه محرم به نسبت کل سال افزایش چشمگیری داشته و امید است خیرین بیجاری این کمک‌ها را در کل ایام سال بدین صورت ادامه دهند.

میرزایی بیان کرد: خیرین بیجاری در ایام محرم توجه ویژه‌ای به مرکز نگهداری معلولین این شهرستان دارند و با اهدای نذوراتشان به همنوعان خود در این مرکز امدادرسانی می‌کنند.

رئیس اداره بهزیستی بیجار در ادامه با اشاره به ساختمان نیمه تمام مرکز نگهداری معلولین، مشارکت و مساعدت خیرین این شهرستان را در روند رو به جلو تکمیل و احداث این ساختمان موثر دانست و گفت: امید است مردم نوع‌دوست بیجاری با اهدای و کمک‌های نقدی خود ما را در این امر خطیر و انسان دوستانه یاری رسانند.

به گفته وی، زمین ساختمان سه طبقه در دست احداث مرکز نگهداری معلولین بیجار به ارزش بیش از 700 میلیون ریال در مرکز شهر بیجار، توسط یکی از خیرین بیجاری اهدا شده که متأسفانه با گذشت دو سال به دلیل کمبود اعتبار همچنان نیمه کاره باقی مانده است.

انتهای پیام/79015/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول