اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کهگیلویه و بویراحمد:

نمایشگاه‌ تخصصی یاسوج نیازمند 10 میلیارد ریال اعتبار اولیه است

مدیر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت نمایشگاه‌های تخصصی یاسوج برای آغاز به کار و راه‌اندازی نیازمند 10 میلیارد ریال اعتبار اولیه است.

نمایشگاه‌ تخصصی یاسوج نیازمند 10 میلیارد ریال اعتبار اولیه است

علی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به نبود مکان مناسب برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در مرکز استان اشاره کرد و گفت: ایجاد و راه‌اندازی نمایشگاه‌های تخصصی می‌تواند پایه خوب و مناسبی برای عرصه صادرات کهگیلویه و بویراحمد باشد.

مدیر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که در دور سفرهای هیئت دولت قریب به 150 میلیون تومان برای ایجاد نمایشگاه‌های تخصصی یاسوج در نظر گرفته شد، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در حال پیگیری اعتبارات مدنظر گرفته برای راه‌اندازی نمایشگاه‌ است.

رفیعی با بیان این که 37 هکتار برای شرکت‌ نمایشگاه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است، بیان کرد: در صورت راه‌اندازی و شروع به کار در مکان در نظر گرفته باید کلیه امکانات جهت جذب سرمایه‌گذار و توریست در نظر گرفته شود.

این مسئول اذعان کرد: با توجه به این‌که مکان در نظر گرفته شده برای ایجاد و راه‌اندازی نمایشگاه‌ها دارای طبیعتی بکر و منابع طبیعی فراوانی است، گفت: در صورت هماهنگی و همکاری دیگر ادارات و نهادهای مربوطه می‌توان محلی مناسب برای جذب گردشگر فراهم کرد.

رفیعی در ادامه با تاکید بر این‌که سایت در نظر گرفته شده برای شرکت‌ نمایشگاه‌های تخصصی‌ همجوار با جنگل‌های زیبا، رود بشار و سد است، گفت: با وجود منابع فراوان در این مکان می‌توان آن را علاوه بر ایجاد نمایشگاه‌های تخصصی به قطب گردشگری نیز تبدیل کرد.

مدیر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که ایجاد و راه‌اندازی نمایشگاه‌‌های تخصصی یاسوج در ابتدای راه و به منظور شروع به کار نیازمند 10 میلیارد ریال اعتبار اولیه است، گفت: امیدواریم جهت پیشبرد اهداف و توسعه صادرات استان تمهیدات لازم در این خصوص اعمال شود.

رفیعی راه‌اندازی و افتتاح نمایشگاه‌های تخصصی را بخشی از محور توسعه صادرات استان عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود مسئولان ارشد استان و متولیان امر نسبت به رفع و رسیدگی به موضوع چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام/82011/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول