اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس خبر داد

توسعه صنایع تبدیلی خرما در دشتستان

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از توسعه صنایع تبدیلی خرما در این شهرستان خبر داد.

توسعه صنایع تبدیلی خرما در دشتستان

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دشتستان با دارا بودن 70 درصد سطح زیر کشت کشاورزی استان بوشهر نقش غیرقابل انکاری در تولیدات کشاورزی استان دارد.

وی افزود: حمایت از کشاورزان زحمت‌کش و تلاشگر در دستور کار مسئولان قرار دارد و نباید نسبت به این قشر کم‌کاری صورت گیرد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای تامین به موقع آب کشاورزان در بخش‌های شش‌گانه دشتستان اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته و تاکنون به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم که انتظار داریم این روند تداوم داشته باشد.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: افزایش امکانات و تجهیزات برای کشاورزان مورد توجه قرار دارد و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که رضایت‌خاطر این عزیزان فراهم شود.

وی اضافه کرد: برای بازار فروش محصول به ویژه بازار فروش خرما رایزنی‌های بسیار خوبی انجام شده و به نتایج ارزنده‌ای نیز رسیده‌ایم که البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه صنایع تبدیلی خرما در دشتستان از اولویت‌های کشاورزی این منطقه است که در دستور کار قرار دارد.

موسوی‌نژاد گفت: حمایت از کشاورزی سبب رفع مشکلات حوزه اقتصادی، اشتغال و تولید می‌شود و در شهرستان دشتستان و استان بوشهر باید توجه ویژه‌ای به این موضوع شود.

وی اظهار داشت: باید با هم‌افزایی و اتحاد مدیران برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی و تلاش کنیم و همه مدیران اجرایی استان و مسئولان ذی‌صلاح در امر کشاورزی باید توجه ویژه‌ای به این مساله کنند.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول