اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

توزیع 45 تن مواد غذایی بین هیئت‌های مذهبی دشتستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از توزیع 45 تن مواد غذایی بین هیئت‌های مذهبی دشتستان خبر داد.

توزیع 45 تن مواد غذایی بین هیئت‌های مذهبی دشتستان

محمدحسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در سال جاری در راستای تعدیل قیمت‌ها و تنظیم بازار اقدامات متنوع و ارزشمندی انجام داده و تاکنون به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

وی افزود: نظارت بر بازار و ساماندهی قیمت‌ها در بازار از اولویت‌های اساسی مسئولان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خاطرنشان کرد: در ماه محرم امسال شاهد اجرای برنامه‌های بسیار متنوعی برای هیئت‌ها بودیم و کالاهای متنوعی به آنها تخصیص داده شد.

احمدی از توزیع 45 تن مواد غذایی بین هیئت‌های مذهبی دشتستان خبر داد و تصریح کرد: این میزان کالا در دهه اول محرم با قیمت تعاونی در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار گرفت.

وی با اشاره به میزان کالای توزیع شده در دهه محرم در دشتستان گفت: 20 تن برنج سفید وارداتی هر کیلو 21 هزار ریال، 10 تن عدس سبز هر کیلو 26 هزار ریال و 10 تن گوشت قرمز هر کیلو 185 هزار ریال از جمله این مواد است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان بیان کرد: همچنین 2 تن شکر با قیمت هر کیلو 15 هزار و 500 ریال و 3 تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 67 هزار و 500 ریال از جمله مواد غذایی توزیع شده در دهه اول محرم است.

احمدی ابراز داشت: برخورد با سوء استفاده‌کنندگان از وضعیت بازار در دستور کار قرار دارد و اجازه خودنمایی به متخلفان را نخواهیم داد.

وی گفت: در بخش‌های شش‌گانه دشتستان شاهد نظارت این اداره بر اصناف هستیم و تلاش می‌کنیم رضایتمندی مردم را در مناطق مختلف شهری و روستایی فراهم کنیم.

انتهای پیام/2452/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول