اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ساری:

دشمن به‌دنبال تضعیف جایگاه پایگاه‌های مقاومت است

امام جمعه موقت شهرستان ساری با بیان اینکه دشمن به‌دنبال تضعیف جایگاه پایگاه‌های مقاومت است، گفت: باید بصیرت را در بین بسیجیان افزایش دهیم.

دشمن به‌دنبال تضعیف جایگاه پایگاه‌های مقاومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی ‌بعدازظهر امروز در همایش بزرگداشت ائمه جماعات، فرمانده‌هان پایگاه‌های مقاومت و هیئت امنای مساجد شهرستان ساری در امامزاده عباس(ع) ساری، با بیان اینکه در خدمت‌رسانی به مردم فقط خداوند را در نظر بگیریم، افزود: در کشوری زندگی می‌کنیم که به سمت و سوی اهداف امام زمان (عج) حرکت می‌کند.

قاسمی با تاکید بر اینکه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت باید تفکر امام حسین (ع) را در مساجد پیاده کنند، افزود: دشمنان نظام انقلاب اسلامی برای تضعیف دین ما مسلمانان برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: دشمنان با مقدسات مردم ایران اسلامی در حال بازی کردن هستند و مردم کشورمان باید در این زمینه توجه لازم را داشته باشند.

امام جمعه موقت مرکز مازندران با بیان اینکه دشمن ولایت‌ستیزی را نشانه‌روی کرده است، گفت: دشمن با برنامه‌های خود می‌خواهد عدالت حاکم بر ایران اسلامی را تضعیف کند.

قاسمی تصریح کرد: دشمنان این نظام به‌ویژه کشورهای غربی می‌خواهند جایگاه ولایت و پایگاه‌های مقاومت را در بین مردم از بین ببرند که با هوشیاری جوانان بسیجی نقشه دشمان نقش بر آب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در حال برجسته‌سازی مشکلات جامعه در بین مردم هستند، تاکید کرد: مطمئنا دشمنان با تورم و تحریم‌ها، راه به جایی نخواهند برد.

قاسمی با اشاره به اینکه زمان فعلی جامعه ایران از زمان جامعه پیامبر اکرم(ص) کمتر نیست، بیان داشت: دشمن به‌دنبال ایجاد برائت‌ها و برداشت‌های مختلف در بین مردم است.

وی با بیان اینکه دشمن به‌دنبال جایگاه تضعیف پایگاه‌های مقاومت است، افزود: باید بصیرت را در بین بسیجیان افزایش دهیم.

امام جمعه موقت مرکز مازندران تصریح کرد: اگر بسیجیان بصیرت داشته باشند تمام نقشه‌های دشمنان این نظام نقش بر‌آب می‌شد.

انتهای پیام/86003/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول