اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با فارس:

سنگ‌اندازی دشمنان نشانه دیپلماسی موفق ایران در مذاکرات است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: وحشت مخالفان و ایجاد مشکل در این راستا حاکی از مثبت بودن تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده ایران و موفقیت آنان است.

سنگ‌اندازی دشمنان نشانه دیپلماسی موفق ایران در مذاکرات است

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به روند اخیر مذاکرات هسته‌ای و سنگ‌اندازی برخی کشورها اظهار داشت: فعالیت مخالفانی که احساس می‌کنند منافع آنها در این مذاکرات تحت تأثیر قرار می‌گیرد، امری طبیعی است.

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی یکی از مخالفان اصلی این مذاکرات است و نتانیاهو به صورت رسمی اعلام کرده که با رؤسای گروه‌های مختلف برای جلوگیری از هرگونه توافقی با ایران مذاکره کرده و همچنین نگرانی‌های خود را از این مذاکرات بیان داشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه گفت: برخی از کشورها مانند فرانسه نیز کارشکنی‌هایی انجام دادند که نشان‌دهنده فشارهای بیرونی و معامله‌های پشت‌پرده بین این کشورها است.

سبحانی‌نیا اضافه کرد: اما در مجموع اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته نشان از تلاش‌های موفق دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران دارد چراکه وحشت و تبانی دشمنان با یکدیگر و ایجاد مشکل در این راستا حاکی از مثبت بودن تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده ایران در این عرصه بوده است.

سبحانی‌نیا در خاتمه با اشاره به اینکه حرکت و مجموعه تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده مثبت است، گفت: امیدواریم در نشست بعدی تیم مذاکره‌کننده ایرانی به دستاورد و جمع‌بندی بهتری برسد.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول