اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه همدان خبر داد

آمادگی کامل گردان‌های مختلف سپاه برای دفاع از میهن

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: امروز گردان‌های مختلف سپاه در سراسر کشور آماده هستند تا در صورت تعدی دشمن به میهن اسلامی مانند صاعقه بر سر آنها فرود آیند.

آمادگی کامل گردان‌های مختلف سپاه برای دفاع از میهن

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی ظهر امروز در مراسم آغازین رزمایش بیت‌المقدس در سپاه استان همدان اظهار داشت: فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مأموریت‌هایی را برای سپاه تعریف کرده‌اند که نخستین این مأموریت‌ها مقابله با تهدید سرد است.

وی افزود: این ماموریت سپاه شامل نیروی زمینی و همچنین یگان‌های مردم‌پایه است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مأموریت‌های ما مقابله با تهدیدهای نرم است که در این خصوص نیز سپاه وظیفه خاص و ویژه‌ای دارد که همان بحث‌های فرهنگی، اجتماعی در جامعه است.

وی تربیت و آموزش ارتش ده‌ها میلیونی را از وظایف دیگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز پس از 33 سال شاهد آن هستیم که پرتوهای انقلاب اسلامی ایران در تمام دنیا قابل مشاهده است.

مجیدی با بیان اینکه سپاه امروز سپاهی سازمان‌دهی شده است ادامه داد: اگر در ابتدای هشت سال دفاع مقدس سپاهی سازمان‌دهی شده داشتیم هیچ گاه دشمن توانایی مقابله با جمهوری اسلامی را نداشت و علت طولانی شدن جنگ نیز به همین موضوع بود.

وی اضافه کرد: گردان‌های امام حسین(ع) با مأموریت دفاعی آموزش‌های نظامی را در سطح کشور می‌بینند تا در مواقع لازم کمک‌رسان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گردان بیت‌المقدس را پشتیبان گردان‌های امام علی(ع) و امام حسین(ع) در دو ماموریت دفاعی و نظامی خواند و گفت: گردان‌های کوثر نیز در مراکز استان‌ها و متشکل از خواهران بسیجی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی تاکید کرد: امروز توانسته‌ایم با لطف خدا گردان‌های مختلف سپاه را در سراسر کشور آماده کنیم تا به محض اینکه دشمن به خود چنان اجازه‌ای را داد که به میهن اسلامی ما نگاه چپ داشته باشد مانند صاعقه بر سر آنها فرود آییم.

مجیدی افزود: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشیم و این را برای خود یک وظیفه مهم و تاثیرگذار بدانیم.

وی به حضور پرشور مردم در یوم‌الله 13 آبان امسال نیز اشاره کرد و در ادامه بیان داشت: باید بدانیم که دشمن هر لحظه در حال رصد همه فعالیت‌های نظامی و غیر نظامی جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/2499/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول