اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال اصفهان:

کیفیت لیگ بالاتر رفته است/ هم سپاهان و هم ذوب‎آهن شرایطشان بهتر می‎شود

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: کیفیت لیگ نسبت به گذشته بالاتر رفته است.

کیفیت لیگ بالاتر رفته است/ هم سپاهان و هم ذوب‎آهن شرایطشان بهتر می‎شود

رسول ظفریان امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در نیم فصل نخست رقابت‎های لیگ برتر به دلیل اینکه بازیکنان خوب میان تمام تیم‎ها تقسیم شده بودند و قدرت تیم‎ها تا حدودی متعادل شده بود، سطح تیم‎ها بسیار به یکدیگر نزدیک شده بود.

وی با اشاره به عملکرد سپاهان در نیم فصل تصریح کرد: این تیم بازیکنانش را دیر جذب کرد و شناختی را که باید سرمربی تیم نسبت به بازیکنان پیدا کند پیدا نکرد و زمان می‎برد تا بازیکنان به هماهنگی مطلوب برسند.

مربی سابق تیم فوتبال ذوب‎آهن ادامه داد: مردم از آرش افشین انتظارات بسیاری داشتند و به دلیل اینکه این بازیکن از شرایط آمادگی به دور بود نتوانست توقعات را برآورده کند و در مورد یعقوب کریمی نیز به همین گونه بود.

وی در ادامه به ذوب‎آهن اشاره کرد و افزود: این تیم نیز دست به دست شد و بازیکنانی که برای لوکا بوناچیچ انتخاب شدند بازیکنان این مربی نبودند و این موضوع کار را برای مربی تیم سخت می‎کند چراکه یک مربی باید خودش بازیکنانش را انتخاب کند.

ظفریان تاکید کرد: بازیکنان مختلفی نیز در ترکیب ذوب‎آهن قرار گرفته‎اند و بومی بودن این تیم بسیار کم است و این غریبه بودن از لحاظ شرایط فرهنگی و محیطی مشکلات بسیاری را بوجود می‎آورد که نیاز به زمان دارد که به امید خدا این مشکلات در طول زمان برطرف می‎شود.

وی در پاسخ به این سوال که باید با استعفای بوناچیچ موافقت می‎شد یا خیر گفت: در صورتی‎که با این استعفا موافقت می‎شد کار درستی صورت نگرفته بود چراکه یک مربی نیاز به زمان دارد تا تیمش را اصلاح کند و لوکا نیز با کارنامه‎ای مشخص به این تیم اضافه شده بود و در صورتی‎که بازیکنان به هماهنگی مطلوب برسند من فکر می‎کنم این تیم به موفقیت می‎رسد.

بازیکن سابق سپاهان با اشاره به انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس تاکید کرد: باشگاه به این نتیجه رسیده بازیکنی که دلش همراه تیم نیست را انتقال دهد چرا که ممکن است این بازیکن نیز مانند پیام صادقیان شود.

وی تصریح کرد: مسلمان نیز دوست دارد در تیم پرسپولیس مطرح شود چراکه این تیم می‎تواند سکوی پرتاب خوبی برای بازیکنان باشد و شانس بیشتری برای ملی‎پوش شدن به بازیکنان بدهد.

ظفریان ادامه داد: در هر صورت این انتقال کار صحیحی نیست چراکه این بازیکنان دست پرورده محصولات باشگاه هستند و در حال حاضر که به اوج رسیده‎اند قصد دارند نتیجه دسترنج باشگاه را در اختیار باشگاهی دیگر قرار دهند اما هیچ کجای دنیا چنین اتفاقی نمی‎افتد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کیفیت لیگ نسبت به گذشته پایین‎تر آمده است یا خیر، اضافه کرد: به این دلیل که تیم‎ها به یکدیگر نزدیک شده و دستشان برای هم رو شده است و از یکدیگر شناخت دارند، مربیان نیز روی این موضوع کار می‎کنند به همین دلیل نیز به نظر می‎رسد که کیفیت لیگ پایین‎تر آمده که این طرز تفکر صحیح نیست.

پیشکسوت فوتبال اصفهان تاکید کرد: به اعتقاد من کیفیت لیگ بالاتر نیز رفته است چراکه 6 تیم در حال حاضر شانس قهرمانی محسوب می‎شوند و امتیازات بسیار به هم نزدیک است اما در سال گذشته یکی دو تیم بیشتر شانس قهرمانی نداشتند.

وی در پایان با اشاره به سوابق خودش در فوتبال اصفهان افزود: فوتبالم را از باشگاه سپاهان آغاز کردم، هم مربی سپاهان و هم ذوب‎آهن بودم،  8 تا 9 مرتبه به عنوان سرمربی با تیم‎های رده‎های پایه سپاهان قهرمان کشور شدم و در سال 91 به عنوان برترین مربی تیم‎های پایه ایران شناخته شدم.

انتهای پیام/63020/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول