اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

تیم هسته‌ای حمایت‌های مردمی را پشتوانه خود بداند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: تیم مذاکره‌کننده باید حمایت‌های ارزنده مردم از اهداف نظام که در حماسه‌های متعددی خلق کردند سرلوحه کار خود بداند و پشتوانه خود سازد.

تیم هسته‌ای حمایت‌های مردمی را پشتوانه خود بداند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله فاتحی ظهر امروز در نشست بیان مواضع حزب موتلفه استان بوشهر در ارتباط با جایگاه استاد مرحوم عسکراولادی گفت: مرحوم عسکراولادی این امین امام و رهبری به ما آموخت که راه رهبری پیمودن و جاپای رهبری گذاشتن وظیفه شرعی ماست و از خداوند متعال خواستاریم که این توفیق را بدهد که ادامه‌دهنده راه ایشان باشیم.

فاتحی گفت: حضور همه اقشار مختلف در تشییع پیکر مرحوم عسکراولادی نشان‌دهنده این است که این حبیب امام و رهبری مورد تأیید رهبری، مراجع معظم تقلید و همه جریانات سیاسی بوده است.

فاتحی در مورد مذاکرات هسته‌ای هم بیان کرد: تیم مذاکره‌کننده کشورمان که مقام معظم رهبری فرمودند این‌ها فرزندان این ملت هستند به حق کار آسانی در پیش ندارند و باید برای این مجموعه دعا کنیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده باید حمایت‌های ارزنده مردم از اهداف نظام که در حماسه‌های متعددی خلق کردند سرلوحه کار خود بداند و پشتوانه خود سازد، با توفیقات الهی و با دعای خیر رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی ایشان از تیم مذاکره‌کننده تا به حال این تیم موفق بوده و مورد رضایت رهبری است.

وی گفت: البته کارهایی نابجا نیز تشخیص داده شد که توسط مقام معظم رهبری تذکر داده شد.

فاتحی درباره ماه محرم و صفر خاطرنشان کرد: ملت عاشورایی ایران که در حماسه‌های متعدد سیاسی خود عاشورایی دیگر در این زمان خلق کردند و انزجار خود از زورگویی‌ها و استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند این یعنی فرهنگ عاشورا و تبعیت از ولایت فقیه، فرهنگ عاشورا به ما آموخت که در راه مبارزه و مقاومت در برابر این یزیدیان زمان با عنایات خداوند و دعای حضرت صاحب‌الزمان (عج) محکم و استوار بایستیم.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول