اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ماموران انتظامی صورت گرفت

کشف بیش از یک میلیون نخ سیگار قاچاق در لامرد

فرمانده انتظامی لامرد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا یک ‌میلیون و 330 هزار نخ انواع سیگار قاچاق در شهر لامرد کشف شد.

کشف بیش از یک میلیون نخ سیگار قاچاق در لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی لامرد اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز مطلع شدند فردی مقدار زیادی سیگار قاچاق را در منزل خود دپو و مخفی کرده است.

سرهنگ اکبر زلفی تصریح کرد: ماموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی و همچنین اخذ دستور قضایی در یک عملیات ویژه از این منزل مسکونی بازرسی به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد گفت: در بازرسی از این منزل مسکونی یک ‌میلیون و 330 هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد.

زلفی اضافه کرد: در این مورد پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کشف سلاح جنگی در فراشبند

فرمانده انتظامی فراشبند استان فارس از کشف سه اسلحه سیمینوف، برنو، کلت و هشت فشنگ جنگی در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند در تشریح این خبر گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه سه نفر در منزل شخصی خود اسلحه جنگی غیرمجاز نگهداری می‌کنند، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ فرج رستمی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده از سوی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فراشبند پس از شناسایی سه نفر که در روستاهای تابعه این شهرستان اقدام به نگهداری سلاح غیرمجاز کرده بودند با هماهنگی مقام قضایی از آن مکان‌ها بازرسی و سه اسلحه سیمینوف، برنو، کلت و هشت فشنگ کشف و متهمان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند تصریح کرد: در این مورد پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/2448/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول