اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط نیروهای انتظامی صورت گرفت

کشف 20 هزار لیتر گازوییل قاچاق در لامرد

فرمانده انتظامی لامرد استان فارس از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت و کشف 20 هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف 20 هزار لیتر گازوییل قاچاق در لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ اکبر زلفی اظهار داشت: مأموران انتظامی لامرد با تلاش شبانه‌روزی در اجرای پنجمین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و فرآورده‌های نفتی خارج از شبکه در سراسر این شهرستان طی ایست و بازرسی مقطعی در محورهای آلوده به سوخت قاچاق در بخش علامرودشت به یک کامیون مظنون شدند.

وی ادامه داد: این کامیون در حال عبور از محورهای مواصلاتی این شهرستان بود که پس از متوقف کردن و بازرسی از خودرو،‌ مشاهده شد کامیون دارای تانکر جاسازی شده است که 20 هزار لیتر گازوئیل قاچاق از کامیون کشف شد.

فرمانده انتظامی لامرد خاطرنشان کرد: در اجرای همین طرح ماموران انتظامی این شهرستان با اجرای طرح ایست و بازرسی در میدان شهدای لامرد طی بازرسی از یک کامیون ایسوزو شش تانکر یک‌هزار لیتری حاوی گازوئیل به همراه 100 لیتر سوخت قاچاق که در قسمت باک خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

زلفی گفت: تحقیقات بیشتر پلیس در این مورد همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/2448/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول