اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کتابخانه‌های ملایر خبر داد

فعالیت 16 کتابخانه عمومی در شهرستان ملایر

سرپرست اداره کتابخانه‌های ملایر گفت: در حال حاضر 16 کتابخانه عمومی با 140 هزار نسخه کتاب و 9 هزار عضو در شهرستان ملایر فعال است.

فعالیت 16 کتابخانه عمومی در شهرستان ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر سرپرست اداره کتابخانه‌های ملایر صبح امروز به همراه جمعی از کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر و اداره کتابخانه‌های عمومی در یک اقدام فرهنگی از کودکان بیمار در بیمارستان مهر عیادت کردند.

سرپرست اداره کتابخانه‌های ملایر این اقدام فرهنگی را همزمان با بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، اقدامی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی برشمرد و افزود: خواندن کتاب و مطالعه سن و مکان نمی‌شناسد پس نباید از مطالعه و تحقیق غافل شد.

سیدمهدی آخشیک با اشاره به اینکه در هفته کتاب در شهرستان ملایر برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود بیان داشت: در این هفته از خادمان کتاب و کتابداران نمونه شهرستان در مراسمی خاص تجلیل به عمل می‌آید.

وی تجلیل از مسن‌ترین و خردسالترین کتابخوان شهرستان ملایر و همچنین کتابدار نمونه کشوری را نیز از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در ملایر برشمرد و گفت: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه و دیدار از خانه سالمندان حضرت علی(ع) از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در ملایر است.

سرپرست اداره کتابخانه‌های ملایر برگزاری مسابقه پیامکی، برگزاری جلسه نقد کتاب، نمایشگاه کتاب در سطح شهر، عضوگیری رایگان در کتابخانه‌های عمومی و... را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در ملایر برشمرد. 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 16 کتابخانه عمومی با 140 هزار نسخه کتاب و 9 هزار عضو در شهرستان ملایر فعال است که امیدواریم بتوانیم اعضای کتابخانه‌ها را به بیش از 15 هزار نفر ارتقاء دهیم.

در پایان این دیدار علاوه بر دلجویی از کودکان بیمار کتاب‌های ویژه رده سنی کودکان و خردسالان به این کودکان اهدا شد.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول