اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرکرد خبر داد

اختصاص اعتبار 8 میلیارد ریالی برای تکمیل مسیل کمربندی جنوب شهر شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: با تصویب شورای اسلامی شهر، اعتباری افزون بر 8 میلیارد و 650 میلیون ریال به‌ منظور تکمیل مسیل کمربندی جنوب شهر اختصاص یافت.

اختصاص اعتبار 8 میلیارد ریالی برای تکمیل مسیل کمربندی جنوب شهر شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان دهکردی صبح امروز در بازدید از کمربندی جنوب شهر، اظهار کرد: فاز نخست این مسیل به طول 3 هزار و 200 متر از تقاطع بلوار رهبر تا میدان کوهرنگ ایجاد خواهد شد.

وی افزود: مسیل کمربندی با هدف جمع‌آوری، دفع و هدایت آب‌های سطحی سطح شهر با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

غلامیان دهکردی ادامه داد: تاکنون با صرف اعتبار 11 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی و استانی 960 متر طول از این مسیل شامل سنگ‌کاری، بتن‌ریزی و پوشش دهانه با دال بتنی پیش‌ساخته، احداث شده است.

شهردار شهرکرد اضافه کرد: در حال حاضر نیز مبلغ 8 میلیارد و 650 میلیون ریال با مجوز از شورای اسلامی شهرکرد به منظور تکمیل مسیل جنوب شهر از تقاطع ابوعلی سینای جنوبی تا تقاطع خیابان مطهری این شهر اخذ شده است که عملیات عمرانی آن بزودی با انتخاب پیمانکار آغاز می‌شود.

غلامیان دهکردی در ادامه با اشاره به شروع فصل سرما و آغاز بارندگی‌ها که جاری شدن آب‌های سطحی را در پی خواهد داشت، تصریح کرد: به‌منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر شهری طرح لایروبی کانال‌ها و مسیل‌ها در دستور کار شهرداری قرار گرفته و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

شهردار شهرکرد از شهروندان تقاضا کرد به‌ منظور کمک به خادمان خود در شهرداری و جلوگیری از آبگرفتگی‌های احتمالی از ریختن هرگونه زباله، نخاله‌ و مصالح ساختمانی در جداول معابر شهری خودداری کنند تا هنگام بارندگی با مشکلات تردد و رفت و آمد در معابر مواجه نشوند.

انتهای پیام/68001/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول