اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس خبر داد

قول مساعد رئیس جمهور برای ادامه ساخت مسکن مهر

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور در ارتباط با ادامه مسکن مهر و تامین مالی پروژه‌های باقی مانده قول مساعد داد.

قول مساعد رئیس جمهور برای ادامه ساخت مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در حالی که زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال تعطیلی طرح مسکن مهر به گوش می‌رسد، حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در جریان حضور آقای روحانی در مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان فرصتی دست داد تا موضوع مسکن مهر را با رئیس جمهور در میان بگذارم.

وی افزود: بنده در این فرصت کوتاه ضمن تشریح مشکلات مردم در این ارتباط، ضرورت‌های انجام این طرح و خیر و برکتی که برای مردم داشته است را بازگو کردم و به رئیس جمهور عرض کردم ساختمانی که 85 تا 90 درصد آن به اتمام رسیده است نباید به خاطر دو، سه یا پنج میلیون تومان ناتمام بماند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی افزود: به ایشان گفتم که شما به عنوان رئیس جمهور در این مسئله ورود کنید و به نگرانی 2 میلیون خانواده ایرانی پایان دهید.

وی ادامه داد: رئیس جمهور نیز در توضیح امر گفتند که چنانچه پولی که بانک مرکزی در اختیار مسکن مهر می گذارد پول پرفشار نباشد مخالفتی با اختصاص اعتبار ندارند.

حاجی دلیگانی در پایان از طرح سوال در ارتباط با وضعیت مسکن مهر از وزیر مسکن و شهرسازی خبر داد.

انتهای پیام/2301/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول