اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سندیکای پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد:

پیمانکاران نقشی در مشکل مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد ندارند

رئیس سندیکای پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکل اصلی پروژه‌های مسکن مهر در حال حاضر پیمانکاران نیستند بلکه این مشکلات ناشی شتاب و عجله‌ای بود که در اجرای این پروژه‌ها وجود داشت.

پیمانکاران نقشی در مشکل مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسن وکیلی شامگاه یک‌شنبه در نشستی به منظور بررسی مشکلات مسکن مهر اظهار کرد: پیمانکار اقشاری زحمتکش هستند که با وجود مشکلات مالی کشور با تلاش و کوشش و هزینه کردن از سرمایه‌های خود پروژه‌های مهمی را به اتمام می‌رسانند.

رئیس سندیکای پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات مسکن مهر بیان کرد: اکنون این مشکلات وجود دارد و حرف زدن از مقصر بودن دولت یا پیمانکاران دردی برای مردم دوا نمی‌کند و اکنون که در یک عمل انجام شده هستیم باید یک راهکار اجرایی را به کار ببندیم.

* پیشنهاد نماینده پیمانکاران به مسئولان مسکن مهر

وی تأکید کرد:‌ به عنوان نماینده پیمانکاران به مقامات ارشد این استان پیشنهاد می‌دهم که با 60 درصد آورده پیمانکاران و 40 درصد سهم آورده دولت، پروژه‌های مسکن مهر تکمیل شوند تا بخشی از مردم صاحب‌ خانه و کاشانه شوند.

وکیلی ادامه داد: یکی دیگر از پیشنهاداتی که می‌تواند راهگشا باشد، این است که کمیته‌ای به منظور شفاف‌سازی صورت‌حساب‌های مالی پیمانکاران مسکن مهر و به روزرسانی صورت وضعیت آن‌ها تشکیل تا مشخص شود که هر پیمانکاری چه میزان پول گرفته و چه میزان طلب دارد.

وی گفت:‌ هم اکنون پیمانکاران بدهکار و طلبکار می‌گویند طلبکاریم و بخش زیادی از پروژه‌های مسکن مهر نیز نیمه‌تمام رها شدند.

* مشکل مسکن‌های مهر شتاب‌های بی‌مورد بود نه پیمانکاران

رئیس سندیکای پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مشکل اصلی پروژه‌های مسکن مهر در حال حاضر پیمانکاران نیستند بلکه این مشکلات ناشی شتاب و عجله‌ای بود که در اجرای این پروژه‌ها وجود داشت.

وی با بیان اینکه در وضعیت فعلی مسکن مهر نباید دنبال مقصر بگردیم، ابراز داشت: پیمانکاران حاضر به جبران هستند زیرا که شرایط به وجود آمده در سطح ملی چنین شرایطی را به وجود آورده و پیمانکاران عمدی نداشتند.

وکیلی یادآور شد: قراردادهای منعقد شده با پیمانکاران در همان شروع نواقص متعددی داشت و برخی تبصره‌ها و الحاقیه‌ها نیز با گروگان گرفتن مطالبات پیمانکاران به امضای آنها رسید که حاصلش وضعیت کنونی مسکن مهر شد.

انتهای پیام/82005/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول