اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرماندار

علت توقف مسکن مهر سراب اعلام شد

فرماندار سراب در مورد توقف روند ساخت مسکن‌های مهر گیلک‌آباد این شهرستان توضیحاتی ارائه کرد.

علت توقف مسکن مهر سراب اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، مسعود سعادتی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازید از مسکن مهر شهرستان سراب در گفت‌وگو با خبرنگاران در ‌ارتباط‌ با آخرین وضعیت مسکن‌های مهر شهرک گل‌ها اظهار کرد معمولا هر ماه یک بار از مسکن‌های مهر بازدید به عمل می‌آوریم و از حدود 250 واحد مانده در این شهرک که در حال ساخت هست عمده واحدها از نظر ما تمام شده هستند.

وی افزود: فقط 40 واحد از ساختمان‌های تعاونی مسجد جامع روند ساختشان از سایر پروژه‌ها عقب مانده که خوشبختانه پیشرفت قابل توجهی دارند و با توجه ویژه‌ای که خواهیم کرد سعی خواهیم کرد تا از سایر پروژه‌ها زیاد عقب نمانند و این واحدها نیز طی ماه‌های آینده به بهره‌برداری برسند و به سال بعد موکول نشوند.

سعادتی در ‌ارتباط‌ با اقدامات انجام گرفته و نحوه محوطه‌سازی این مسکن‌ها افزود: بلافاصله بعد از اتمام کار پیمانکاران کارهای مربوط به زیرسازی و محوطه‌سازی انجام خواهد گرفت که هماهنگی‌های لازم با شهرداری و سایر ارگان‌های ذیربط انجام گرفته است.

وی همچنین در مورد توقف روند ساخت مسکن‌های مهر گیلک آباد گفت: با توجه به تغییرات قیمتی صورت گرفته پیمانکار طرح درخواست افزایش بیش از حد در مبلغ قرار داد را کرده که با مخالفت مسکن و شهرسازی همراه شده چرا که در پیمان بسته شده تغییرات زیادی را ایجاد می‌کند بنابراین وارد بحث‌های حقوقی شده و احتمال دارد به خلأ پیمانکار منجر شود ولی نظر شخصی ما بر این است که وارد بحث‌های حقوقی نشویم چرا که موجب تأخیر در پروژه می‌شود بنابراین رایزنی‌هایی را با دوطرف انجام دادیم تا با مصالحه و با تغییر در مبلغ قرارداد، البته نه به اندازه‌ای که به مردم فشار وارد شود بتوانیم کار را پیش ببریم.

انتهای پیام/60007/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول