اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین بازی خانگی لیگ برتر فوتسال

ماهان تندیس بدون غایب از گیتی پسند پذیرایی می‌کند

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در پنجمین بازی خانگی خود از پانزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال بدون بازیکن غایب به مصاف تیم مطرح گیتی پسند اصفهان می‌رود.

ماهان تندیس بدون غایب از گیتی پسند پذیرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم بازی بسیار حساسی با تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال یعنی گیتی پسند اصفهان در پیش دارند اما با توجه به این‌که بازی در خانه و در قم برگزار می‌شود، امیدوار به کسب پیروزی و سه امتیاز هستند.

با توجه به این‌که تعطیلات لیگ برتر فوتسال فرصت بسیار خوبی برای ریکاوری و آماده‌سازی تیم فوتسال ماهان تندیس قم بود و کادر فنی ماهان تندیس از این فرصت تقریباً سه هفته‌ای بهترین استفاده را به منظور بهبود شرایط تیم و موفقیت در ادامه لیگ برتر برد اما ماهان تندیس در هفته هفتم ناباورانه در خانه خود مغلوب تیم شهرداری تبریز شد و حالا می‌خواهد در خانه پذیرای تیم مدعی گیتی پسند اصفهان باشد.

با این حال ماهان تندیس قم در هفته هشتم توانست در میهمانی تیم فوتسال پتروشیمی ماهشهر پیروزی ارزشمند 6 بر چهار را کسب کند و با به دست آوردن سه امتیاز این دیدار وضعیت خود در جدول رده‌بندی را بهبود بخشیده و به آینده امیدوارتر باشد.

نگاهی به وضعیت فعلی بازیکنان این تیم نشان می‌دهد که علیرضا وفایی و محمدحسین کوهستانی 2 بازیکن با سابقه و کلیدی این تیم که از دیدار هفته هفتم با شهرداری تبریز محروم بودند به این دیدار می‌رسند و ابوالقاسم اروجی دیگر چهره ملی‌پوش این تیم نیز آماده این بازی است.

البته اروجی و کوهستانی در دیدار هفته هشتم در مقابل نماینده ماهشهر برای ماهان تندیس قم به میدان رفتند و از قضا گل‌های ارزشمندی در این بازی حساس به ثمر رساندند تا تیم ماهان تندیس به چهارمین پیروزی خود در فصل جاری لیگ برتر دست یابد اما علیرضا وفایی در این دیدار بازی نکرد.

وفایی که در دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و ژاپن در مسابقات جام بین‌المللی برزیل دچار آسیب دیدگی شده است به صلاحدید کادر فنی تیم ماهان تندیس در ماهشهر بازی نکرد تا با شرایط مطلوب به بازی حساس هفته نهم مقابل گیتی پسند اصفهان برسد.

به نظر می‌رسد ماهانی‌ها با پیروزی روحیه‌بخشی که در دیدار هفته هشتم در ماهشهر کسب کردند از هر نظر در شرایط بسیار خوبی هستند و مدیریت این باشگاه نیز با حمایت بی‌دریع خود، تمام توان و امکانات خود را به کار گرفته است تا ماهان تندیس در لیگ برتر نماینده‌ شایسته‌ای برای فوتسال قم باشد.

حالا باید منتظر دیدار حساس ماهان تندیس قم و گیتی پسند اصفهان در هفته نهم از نیم فصل نخست بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشیم تا نتیجه این دیدار که نقش بسزایی در قهرمانی هر 2 تیم در لیگ امسال دارد مشخص شود، دیداری که از ساعت 15 عصر دوشنبه بیستم آبان‌ماه در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول