اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس:

قدرت‌های مذاکره‌کننده به دنبال باج‌خواهی از دولت و ملت ایران هستند

نمانیده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس گفت: قدرت‌های مذاکره‌کننده به دنبال باج‌خواهی از دولت و ملت ایران هستند و ایران اسلامی هیچ‌گاه از مواضع‌ خود عقب‌نشینی نخواهد کرد.

قدرت‌های مذاکره‌کننده به دنبال باج‌خواهی از دولت و ملت ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیداحسن علوی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری بخش موچش از توابع شهرستان کامیاران با اشاره به مذاکرات ژنو 2 اظهار داشت: قدرت‌های مذاکره‌کننده به دنبال باج‌خواهی از دولت و ملت ایران هستند و ایران اسلامی هیچگاه از موضع‌های خود عقب‌نشینی نخواهد کرد چراکه رشادت‌ها و ایثارهای شهدا و رزمندگان این سرزمین را از یاد نخواهد برد.

وی گفت: هرچند تحریم‌های مختلف منابع مالی ما را با محدودیت‌هایی روبه‌رو کرد، اما با تکیه بر توان و داشته‌های خویش این پیچ را رد کرده و در مسیر دوباره پیشرفت و توسعه قرار خواهیم گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: اکنون در موقعیتی هستیم که باید با کمترین امکانات بیشترین بهره‌وری داشته باشیم و این مهم سبب می‌شود تا تحریم‌ها کمترین اثرگذاری بر نظام و ملت داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود برنامه‌ریزی و انسجام در پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی آفتی بزرگ است که امروز موجب شده است پروژه‌ها با پیشرفت مناسبی روبه‌رو نباشند.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان کردستان هم در این جلسه با اشاره به گازرسانی به تعداد 51 روستای شهرستان کامیاران در طی چند سال گذشته، از انتقال خط لوله گازرسانی به روستاهای مابین موچش و کامیاران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

قدرت‌الله فعله‌گری گفت: در حال حاضر تعداد 15 روستای دیگر در دست مطالعه هستند که عمده آنها در بخش موچش قرار دارند و در حال حاضر نیز پروژه گازرسانی به روستاهای آسمان‌دره و سلطان سراج در دست اجراست.

محمدکریم صادقی بخشدار موچش نیز در گزارشی، نبود راه بین شهری مناسب، عدم اجرای طرح هادی فاز 2 روستاها، بهره‌مند نبودن روستاهای بخش موچش از نعمت گاز، مشکلات آب شرب و آب برای آبیاری اراضی کشاورزی با وجود منبع آبی سد گاوشان، نبود شبکه مناسب فاضلاب روستایی، نبود برخی ادارات در شهر موچش، عدم دریافت شبکه‌های صدا و سیما و نبود گاز در تعداد 19 مدرسه را از عمده مشکلات و نیازمندی‌های بخش موچش اعلام کرد.

انتهای پیام/79014/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول