اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پردیس:

عزاداری‏‌های حسینی بارزترین جلوه استکبارستیزی است

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: عزاداری‏‌های حسینی بارزترین جلوه استکبارستیزی است و به زودی این روحیه جهانی می‌‏شود.

عزاداری‏‌های حسینی بارزترین جلوه استکبارستیزی است

علی‎اکبر کافی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در رابطه با پیوند حماسه سیاسی مردم در روز 13 آبان و تجلی آن در عزاداری‏‌های حسینی امسال، اظهار کرد: روز ملی مبارزه با استکبار را اخیراً پشت سر گذاشتیم و عزاداری‏‌های اباعبدالله الحسین (ع) نیز به خوبی در دنباله آن در حال انجام است.

وی افزود: ما هم مانند تمامی مردم ولایت‎مدار در این مراسم شرکت کردیم و این روزها و ماه‏‌ها را ایامی بزرگ در تاریخ سیاسی کشورمان می‎دانیم.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس ادامه داد: همان‎طور که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند تمام ملت‎های جهان چنین روزی را به زودی برای استکبارستیزی نهادینه می‏‌کنند و هر ساله برای مبارزه با استکبار آیین‏‌هایی برگزار می‏‌شود که عزاداری‏‌های حسینی بارزترین آنهاست.

کافی در خصوص بیانات اخیر مقام معظم رهبری نیز گفت: بیانات اخیر معظم‌‏له فصل‏‌الخطاب بود؛ در مقطعی که عده‎ای آمده و تشویش ایجاد کرده بودند، آقا آمدند و تیر خلاص بر پیکر استکبار زدند.

وی تصریح کرد: ایشان با بیانات‌شان آنچه باید همه بدانند، فرمودند و حضور پرشکوه مردم در صحنه‏‌های سیاسی و مذهبی اخیر از آثار صحبت‎های ایشان است.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس افزود: 13 آبان امسال، روزی غیرتعطیل بود و نمی‎شد مانند 22 بهمن یا روز قدس، توقع حضور مردم را داشت، اما دیدیم که این روز با تمام سال‎های قبل فرق داشت و امروز هم در تاسوعای حسینی، میلیون‏‌ها نفر در حال عزاداری هستند.

کافی اضافه کرد: حضور پرشکوه‎تر و گسترده‎تر مردم و دانش‎‎آموزان را در این آیین‌‏ها شاهد هستیم و شعارهای امسال نیز کوبنده‎تر از سال‎های پیش بود و شوری که این روزها بین مردم وجود دارد، نشأت گرفته از بیانات حضرت آقاست.

انتهای پیام/2568/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول