اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابلسر:

جریان استکباری به‌دنبال حذف شعار مبارزه با عدالت است

فرماندار بابلسر گفت: جریان استکباری با تمام توان و قوا درصدد از بین بردن نظامی است که تمام قد در مقابل نظام استکباری ایستاده تا نظامی که شعارش مبارزه با استکبار و عدالت است را از بین ببرد.

جریان استکباری به‌دنبال حذف شعار مبارزه با عدالت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، کریم سجادی بعدازظهر امروز در مراسم عزاداری امام حسین(ع) در دانشگاه پیام نور واحد بهنمیر با تسلیت به مناسبت ایام محرم الحرام اظهار داشت: محرم فصل شروع حماسه های عاشورایی است، محرم تاریخی است که قطب بندی جدیدی را در جامعه اسلامی رقم می زند.

فرماندار بابلسر با اشاره به اینکه محرم یک تاریخ است اما نه تاریخ عادی و روزمره زندگی بلکه تعلیمات فراموش شده اسلام است بیان داشت: تاریخ یک انقلاب مکتبی علیه فرهنگ منحرف و نظام سیاسی فاسدی است که به نام خلافت اسلامی بر اریکه قدرت اسلام تکیه زده بود.

سجادی به بیان تحلیل ها و داستان های ارائه شده درباره واقعه کربلا اشاره کرد و گفت: برخی قیام امام حسین(ع) را قیام و اعتراض شخصی برای به دست آوردن قدرت می دانند، برخی معتقدند امام حسین(ع) به شهادت رسید تا گناه امت وی بخشوده شود و عده‌ای دیگر قیام امام حسین(ع) را قیام حق علیه باطل می‌دانند.

نماینده عالی دولت در شهرستان  بابلسر قیام امام حسین(ع) را قیام حق علیه باطل برشمرد و عنوان کرد: تفسیر اولیه تفسیر دشمنان امام حسین(ع)، تفسیر دوم، تفسیر دوستان جاهل و نادان و تفسیر سوم به اصل موضوع اشاره دارد.

وی به دلایل عدم بیعت امام حسین(ع) با یزید اشاره کرد و افزود: امام حسین(ع) با یزید بیعت نکرد چون می‌دانست قبول بیعت به معنای ذلت و نابودی اسلام است، چرا که یزید فردی مفسد و شراب‌خور بود که علنا توهین به مقدسات اسلام می‌کرد و از طرف دیگر بیعتش با یزید نشان از تثبیت خلافت موروثی بود.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه امام حسین(ع) شهید تهاجم فرهنگی بود عنوان کرد: رسالت ما در این دوره رسالت سنگینی است.

سجادی تصریح کرد: جریان استکباری با تمام توان و قوا درصدد از بین بردن نظامی است که تمام قد در مقابل نظام استکباری ایستاده و از تمام تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌کند تا نظامی که شعارش مبارزه با استکبار و عدالت است را از بین ببرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ترفندهایی که دشمنان دنبال می‌کنند این است که فضا را برای مردم تیره و تار کنند و علی‌رغم پیشرفت علم و تکنولوژی دنیا را در جهالت نگه دارند تا با این وسیله بتوانند به اهداف خود دست یابند.

فرماندار بابلسر با اعلام اینکه تلاش کنیم تا به اصل و اهداف نظام اسلامی که همان برپایی عدالت در جامعه است برسیم اذعان داشت: با آن‌که بزرگ‌ترین سازنده سلاح هسته‌ای در دنیا اسرائیل است اما اگر کشوری از لحاظ علمی پیشرفت کند آنها تمام توان خود را به کار می‌گیرند تا این کشور را با مشکل مواجه کنند و با هزاران ترفند آن کشور را تهدید می‌کنند.

انتهای پیام/86010/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول