اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیرین اردبیلی‌ها:

توقع از استاندار جدید اردبیل تمرکز روی اجرای پروژه‌های عظیم است

مدیرعامل و عضو هیئت امنای مجمع خیرین اردبیلی‌ها گفت: توقع و انتظار از استاندار جدید اردبیل اهتمام به تکمیل پروژه‌های بزرگ همراه با منافع بیشتر و بهتر برای مردم استان اردبیل است.

توقع از استاندار جدید اردبیل تمرکز روی اجرای پروژه‌های عظیم است

پیمان نوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ما انتخاب و انتصاب مجید خدابخش را به عنوان استاندار دارالارشاد اردبیل تبریک می‌گوییم و امیدواریم با تدبیر دولت یازدهم استاندار جدید بتواند اهداف عالی را در استان اردبیل محقق کند.

وی انتخاب استاندار جدید را با اجماع تمام دلسوزان استان اعم از مجمع نمایندگان استان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و همراهی عموم مردم را یک فرصت استثنایی برای به ثمر نشستن کارها و هدف‌گذاری‌های صحیح توصیف کرد و افزود: انتظار این است که با کنار گذاشتن دیدگاه‌های منفی و با مثبت نگریستن به اهداف و آرمان‌ها بتوانیم در پیشرفت استان اردبیل گام‌های جدی و اساسی برداشته تا این استان همتراز با مناطق توسعه یافته بتواند بیش از گذشته شایسته و موفق عمل کند.

نوری تصریح کرد: قطعاً با حمایت دولت و همچنین نمایندگان مجلس و بالاتر از همه همراهی و همسویی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با استاندار جدید بسیاری از کم کاری‌ها و مشکلات گذشته برطرف شده و با جدیت اهداف متعالی در این استان پیگیری شده و به ثمر بنشیند.

این مسئول با بیان اینکه پروژه‌های بزرگی در این استان سال‌هاست که بلاتکلیف مانده یا حرکت اجرایی و عملیاتی آن بطئی است، خاطر نشان کرد: امیدواریم با رساندن اردبیل به جایگاه واقعی بتوانیم بسیاری از فاصله‌ها و ضعف‌های گذشته را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: مجمع خیرین اردبیلی‌ها نیز با تمام توان در خدمت استاندار جدید اردبیل است تا بخش عظیمی از ظرفیت‌های این استان احیا شده و به ثمر بنشیند.

مدیرعامل مجمع خیرین اردبیلی‌ها بیان کرد: در جلساتی که در روزهای گذشته داشتیم شاهد اعلام آمادگی یکی از خیرین استان اردبیل که هم‌اکنون در کشور فرانسه اقامت دارد، بودیم که این خیر نام آشنا اعلام آمادگی کرد تا در پروژه‌های عمرانی بتواند کمک کار ما بوده و زمینه مساعد برای حرکت‌های تحولی در این بخش بهتر و شایسته‌تر از گذشته اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/62001/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول