اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتتاح نمایشگاه «کتاب، آیینه فرهنگ و فرزانگی» در سنندج

نمایشگاه کتاب، آیینه فرهنگ و فرزانگی در 12 غرفه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه «کتاب، آیینه فرهنگ و فرزانگی» در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عصر امروز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتابی با عنوان کتاب، آیینه فرهنگ و فرزانگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج به همت حوزه هنری، ارشاد اسلامی و امور کتابخانه‌های استان و همچنین معاونت آموزش و پژوهش فرهنگی و با حضور مسئولین استان افتتاح شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، نقد کتاب، دانش و بهره‌مندی از منابع دانشگاه است.

محمدقربان کیانی از تخفیف 20 تا 40 درصدی عرضه کتاب در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این نمایشگاه در 12 غرفه و از 25 لغایت 29 آبان ماه در معرض بازدید و خرید علاقمندان خواهد بود.

به گفته وی، برپایی کارگاه آموزشی تندخوانی و مطالعه صحیح، جلسات نقد و بررسی کتاب، مسابقه دانشجویی در حوزه 2 کتاب مشاهیر کرد و سنن‌النبی مختص دانشجویان از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه کتاب در سنندج است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج همچنین از رونمایی دهمین ایستگاه مطالعه استان در این دانشگاه خبر داد و گفت: با همت کتابخانه‌های عمومی استان دهمین ایستگاه مطالعه استان در دانشکده فنی، مهندسی دانشگاه آزاد راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است در این نمایشگاه غرفه کتاب و نقاشی کودکان برای فرزندان اساتید و کارکنان این دانشگاه فعال است.

انتهای پیام/79014/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول