اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان خبر داد

برنامه‌ریزی برای بازدید دانش‌آموزان از نمایشگاه کتاب

مدیرکل آموزش و پرورش همدان از برنامه‌ریزی برای بازدید دانش‌آموزان از نمایشگاه کتاب خبر داد.

برنامه‌ریزی برای بازدید دانش‌آموزان از نمایشگاه کتاب

عباس حسنی‌محتشم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ کتاب یک فرصت ویژه برای استان همدان است تا تمام افراد از این فرصت مهم استفاده کرده و از نمایشگاه کتاب و تازه‌های نشر اطلاع پیدا کنند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بزرگ کتاب 28 آبان ماه تا 3 آذر ماه آغاز به کار خواهد کرد بیان داشت: در این نمایشگاه 500 ناشر از سراسر کشور حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: سعی می‌کنیم با برنامه‌ریزی درست و به موقع و در صورت همکاری شهرداری برای در اختیار قرار دادن وسیله نقلیه برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان، همه مدارس را برای بازدید از نمایشگاه ببریم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مخاطبان و سنخیت سنی بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب، دانش‌آموزان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

حسنی‌محتشم به تخفیف 40 درصدی نمایشگاه کتاب برای عموم مردم تأکید کرد و بیان داشت: 40 درصد تخفیف برای خرید کتاب در نظر گرفته شده است.

وی در پایان سخنانش با اشاره به خرید کتاب برای مدارس گفت: در صورتی که مدیران مدارس نسبت به خرید کتاب اعلام نیاز کنند از نمایشگاه کتاب، برای کتابخانه‌های مدارس نسبت به خرید کتاب‌های جدید اقدام می‌شود.

انتهای پیام/89007/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول