اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد

برپایی نمایشگاه کتاب با 200 غرفه در گیلان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: نهمین نمایشگاه کتاب استان با حضور 400 ناشر کشوری و 200 غرفه 28 آبان جاری افتتاح می‌شود.

برپایی نمایشگاه کتاب با 200 غرفه در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی اسماعیل‌پور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با موضوع نمایشگاه بزرگ کتاب، اظهار کرد: نهمین نمایشگاه کتاب استان با حضور 400 ناشر کشوری و 200 غرفه 28 آبان جاری افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه کتاب با تخفیف ارائه می‌شود، افزود: امیدواریم مردم فرهنگ‌دوست استان با حضور در نهمین نمایشگاه کتاب و با استفاده از تخفیف 40 درصدی بتوانند کتاب مورد علاقه خود را تهیه کنند.

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، در حاشیه برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب نهادهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان، ستاد اقامه نماز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دیگر دستگاه‌های مربوطه اقدام به برگزاری جلسات نقد و بررسی و معرفی کتاب می‌کنند.

وی اعتبارات در نظر گرفته شده برای برپایی نمایشگاه کتاب را مبلغ 80 میلیون تومان ذکر کرد و گفت: این مبلغ به حساب بانک صادرات به منظور صدور بن کتاب نمایشگاه استان واریز شده است.

اسماعیل‌پور یادآور شد: علاقه‌مندان برای دریافت بن کتاب می‌توانند به غرفه بانک صادرات مستقر در داخل نمایشگاه کتاب مراجعه کرده و از تخفیف 40 درصدی خرید کتاب برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه فرمانداران سراسر شهرستان‌های گیلان وسیله ایاب و ذهاب رایگان برای حضور شهروندان در نمایشگاه مذکور را فراهم می‌کنند، متذکر شد: همکاری دیگر دستگاه‌های دولتی به منظور برگزاری هر چه بهتر نهمین نمایشگاه کتاب استان مهم است.

انتهای پیام/2300/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول