اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز سه‌شنبه 28 آبان ‌ماه

مانور طرح اضطراری فرودگاه یاسوج برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی فرودگاه یاسوج گفت: با حضور همه دستگاه‌های امدادی، مانور طرح اضطراری در فرودگاه یاسوج برگزار می‌شود.

مانور طرح اضطراری فرودگاه یاسوج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اصغر مشکل‌گشا عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روز سه‌شنبه 28 آبان ‌ماه جاری مانور طرح اضطراری در فرودگاه یاسوج برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که نشست هماهنگی این مانور فردا یک‌شنبه با حضور همه دستگاه‌های امدادی در محل فرودگاه یاسوج برگزار می‌شود، ابراز داشت: در این نشست دستگاه‌هایی همانند هلال‌احمر، اورژانس، بیمارستان‌، آتش‌نشانی، دادگستری و پلیس و سایر دستگاه‌های مرتبط حضور خواهند داشت.

مسئول روابط عمومی فرودگاه یاسوج در ادامه گفت: در این مانور که صبح روز سه‌شنبه برگزار می‌شود آتش‌سوزی فرضی در هواپیما را خواهیم داشت و نحوه حضور و هماهنگی میان دستگاه‌های امدادی در این مانور به نمایش گذاشته می‌شود.

این مسئول در فرودگاه یاسوج افزود: در این مانور سه پروسه هماهنگی، فرماندهی و ارتباط را در مواجهه با بحران خواهیم داشت که در آن سطوح آمادگی مواجهه با چنین بحرانی مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

وی گفت: در این مانور آمادگی پرسنل فرودگاه در چنین مواقعی توسط بازرسانی که از مرکز به یاسوج می‌آیند مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2571/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول