اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم خبر داد

برگزاری همایش «کتاب‌ها جان می‌گیرند» در قم

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم گفت: همایش «کتاب‌ها جان می‌گیرند» به مناسبت هفته کتاب برگزار شده و در این همایش شخصیت‌های کتاب‌ها در قالب عروسک طراحی شده و کتاب به صورت نمایش اجرا می‌شود.

برگزاری همایش «کتاب‌ها جان می‌گیرند» در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد مخلصی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با یک‌هزار مرکز فعال در سطح کشور کودکان 6 تا 16 سال را زیر پوشش برنامه‌های خود قرار می‌دهد و در زمینه تامین کتاب این قشر سنی نیز برنامه‌ریزی می‌کند.

وی با اشاره به فرآیند محور بودن فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد: در مراکز کانون، محتوای متناسب با زبان و فهم کودکان تولید شده و در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم خاطرنشان کرد: در طول هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌های مختلف در راستای ترویج فرهنگ مطالعه ویژه کودکان و والدین آن‌ها برگزار می‌شود.

وی از برپایی آثار کودکان زیرپوشش کانون در مرکز شماره 9 واقع در شهرک قدس خبر داد و افزود: همچنین همایش «نقطه، حرف و نقش» نیز از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

مخلصی در ادامه با اشاره به برگزاری نشست ادبی 2 پنجره ویژه نقد و بررسی کتاب چشم عقاب افزود: در این نشست با حضور نویسنده کتاب، نوجوانان به نقد و بررسی این رمان می‌پردازند.

وی همچنین از برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب‌های دینی ویژه مربیان خبر داد و گفت: همچنین همایش روش‌ها و معیارهای انتخاب کتاب کودک در طول این هفته برگزار خواهد شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ادامه داد: همایش «کتاب‌ها جان می‌گیرند» از دیگر برنامه‌های هفته کتاب است که در آن شخصیت‌های کتاب‌ها در قالب عروسک طراحی شده و کتاب به صورت نمایش اجرا می‌شود.

وی اجرای مسابقه کتابخوانی ویژه فرزندان کارکنان دولت، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در مدارس، برنامه‌ریزی برای نگارش رمان‌های ویژه نوجوانان، تلاش برای تدوین کتاب‌های گویا، کتاب‌های الکترونیک و کتاب‌های بریل و ... را از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانست.

مخلصی همچنین خاطرنشان کرد: در طول این هفته محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با 30 درصد تخفیف عرضه می‌شود.

انتهای پیام/2258/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول