اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 7 ماه گذشته انجام شد

صادرات 32 میلیون دلاری فرآورده‌های لبنی در مازندران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: صادرات فرآورده‌های لبنی استان در هفت ماه امسال حدود 32 میلیون دلار بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد رشد داشته است.

صادرات 32 میلیون دلاری فرآورده‌های لبنی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، محمد محمدپور اظهار داشت: صادرات فرآورده‌های لبنی استان در هفت ماه سال جاری به رقم بیش از 113 میلیون دلار رسید.

وی افزود: در مدت مشابه سال قبل صادرات فرآورده‌های لبنی استان رقم 81 میلیون دلار بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه از لحاظ وزنی صادرات فرآورده‌های لبنی استان در مدت هفت سال در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 34 درصد رشد داشته است، تصریح کرد: به طوری که از رقم 56 هزار و 769 تن به رقم 76 هزار و 349 تن افزایش یافت.

محمدپور به بازارهای هدف صادراتی استان اشاره کرد و گفت: کشورهای عراق، کویت، عربستان و کشورهای حاشیه دریای خزر و آسیای میانه مقصد صادراتی فرآورده‌های لبنی استان هستند.

وی ظرفیت استان در تولید و صادرات فرآورده‌های لبنی را بسیار بالا دانست و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی مناسب،حل مسائل و مشکلات شرکت‌های تولیدی صادراتی فرآورده‌های لبنی و تامین مواد اولیه این واحدها می‌توان روند رو به رشد صادرات این بخش را حفظ و توسعه بخشید.

انتهای پیام/2296/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول