اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه

برنامه‌های هفته بسیج در کرمانشاه تشریح شد

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در استان کرمانشاه را تشریح کرد و گفت: جامعه بسیج استان کرمانشاه برنامه‌های مختلفی را در این هفته اجرا خواهد کرد.

برنامه‌های هفته بسیج در کرمانشاه تشریح شد

سیروس جهانبخشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: به‌مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، جامعه بسیج استان کرمانشاه برنامه‌های مختلفی را اجرا خواهد کرد.

وی افزود: در روز پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال‌جاری همزمان با نخستین روز از هفته بسیج، دیدار با ائمه جمعه و غبارروبی مزار مطهر شهدا در سراسر استان کرمانشاه صورت می‌گیرد و عنوان این روز "بسیج، ایثار و شهادت" است.

جهانبخشی روز دوم این هفته را "بسیج، ولایت و انتظار" عنوان کرد و ادامه داد: در این روز که مصادف است با نخستین روز از آذرماه سال‌جاری، مراسم دعای ندبه توسط بسیجیان استان اجرا خواهد شد و فرماندهان سپاه قبل از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه تصریح کرد: ارائه مشاوره‌های دینی و پزشکی، تشکیل حلقه‌های صالحین و برگزاری جشنواره ورزشی بسیج از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای روز دوم هفته بسیج در استان کرمانشاه است.

جهانبخشی سومین روز از این هفته را "بسیج، خلاقیت و پیشرفت" خواند و اذعان داشت: در این روز از بسیجیان نخبه در زمینه‌های مختلف علمی، ورزشی و فرهنگی تجلیل به‌عمل می‌آید.

وی یادآور شد: برگزاری نشست تخصصی نخبگان توسط معاونت علمی و پژوهشی بسیج و برگزاری جشنواره اختراعات و خلاقیت‌های بسیجیان از دیگر برنامه‌های روز سوم محسوب می‌شود.

این مسئول برنامه‌های چهارمین روز از هفته بسیج را افتتاح طرح‌های عمرانی و اعزام تیم جامع بسیج پزشکی به مناطق محروم اعلام کرد و عنوان این روز را "بسیج، سازندگی و اقتصاد مقاومتی" برشمرد.

جهانبخشی ابراز داشت: روز چهارم آبان‌ماه سال‌جاری و پنجمین روز از هفته بسیج به‌عنوان "بسیج، خانواده و سبک زندگی" نام‌گذاری شده و نشست مشترک سرگروه‌ها و حلقه‌های صالحین با حضور والدین برگزار می‌شود و نمایشگاهی با عنوان زن و خانواده برپا خواهد شد.

وی برنامه‌های ششمین روز از هفته بسیج را اجتماع بزرگ و حماسی بسیجیان ذکر کرد و گفت: در این روز نشست تخصصی با عنوان نقش زنان در حرکت‌های مردم جهان اسلام برگزار می‌شود و عنوان این روز "بسیج، استکبارستیزی و بیداری اسلامی" است.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه برنامه‌های آخرین روز از این هفته را برگزاری نهضت روشنگری با موضوع تبلیغ امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد و این روز را به‌نام "بسیج، امر به معروف و نهی از منکر" عنوان کرد.

انتهای پیام/2700/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول