اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت لنده مطرح کرد

نبود ماشین مخصوص حمل گوشت عاملی برای انتقال بیماری‌ها

رئیس مرکز بهداشتی درمان شهرستان لنده گفت: مهمترین مشکلی که در انتقال و حمل گوشت با آن روبرو هستیم نبود ماشین مخصوص حمل گوشت از کشتارگاه تا قصابی‌ها بوده که خود عاملی برای انتقال بیماری‌ها است.

نبود ماشین مخصوص حمل گوشت عاملی برای انتقال بیماری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، مهندس فریبرز یاوریان صبح امروز در جلسه شورای سلامت شهرستان لنده، اظهار داشت: فروش مرغ زنده توسط وانت و سواری‌ها یکی از مهمترین مشکلات بهداشتی در توزیع مرغ در شهرستان لنده است.

وی افزود: مکان نامناسب نگهداری و فروش مرغ‌ها و عدم رعایت اصول مناسب بهداشتی در مرغ فروشی‌های روستای دم تنگ لنده و شهرک سرآسیاب لنده در آینده به لحاظ بهداشتی می‌تواند برای ساکنین اطراف این مرغ فروشی‌ها مخاطراتی در پی داشته باشد.

رئیس مرکز بهداشتی درمانی لنده تصریح کرد: کشتار دام سبک در شهر و فروش گوشت به قصابی‌ها و  همسایگان از معضلات کشتار دام سبک در این شهرستان است.

وی عنوان کرد: محل نگهداری دام‌های سبک و بوی نامطبوع آنها سبب بروز مشکلات بهداشتی برای شهروندان لنده‌ای شده که برای بیرون کردن این دام‌ها از شهر نیازمند همکاری تمام مسئولان مرتبط هستیم.

یاوریان اظهار داشت: حمل غیراصولی لاشه‌های گوشت خطرات بهداشتی در پی خواهد داشت و مسئولان مربوطه باید چاره اندیشی کنند.

رئیس مرکز بهداشتی درمانی لنده نبود ماشین مخصوص حمل لاشه گوشت قرمز را یکی از مشکلات اصلی کشتارگاه شهرداری لنده عنوان کرد و گفت: باید هرچه سریع‌تر نسبت به این مورد اقدام جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/82013/ل20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول