اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

پرداخت تسهیلات مسکن به ایثارگران و خانواده شهدا در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: تسهیلات 200 تا 600 میلیونی ریالی مسکن به ایثارگران و خانواده شهدا در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات مسکن به ایثارگران و خانواده شهدا در کهگیلویه و بویراحمد

سیدمصطفی مهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از پرداخت تسهیلات 20 تا 60 میلیونی مسکن به ایثارگران و خانواده شهدا کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: متقاضیان واجد شرایط دریافت تسهیلات باید برای ثبت‌نام و دریافت این تسهیلات به ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های محل تشکیل پرونده خود مراجعه کنند.

مهدی، با اشاره به جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران در دفاع از کشور، گفت: در این طرح جانبازان 20 درصد به بالا، آزادگان، خانواده شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: بر اساس مفاد این طرح به افراد واجد شرایط در کلان شهرها با جمعت بالایی یک میلیون نفر 600 میلیون ریال، در مراکز استان‌ها 500 میلیون ریال، سایر شهرستان‌ها 400 میلیون ریال و روستا‌ها 200 میلیون ریال تسهیلات با بهره چهار درصد پرداخت می‌شود.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این استان یک‌هزار و 800 شهید و بیش از چهار هزار جانباز و 317 آزاده را تقدیم آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

انتهای پیام/82009/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول