اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

رسالت اصلی بنیاد شهید حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: رسالت اصلی بنیاد شهید حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

رسالت اصلی بنیاد شهید حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام  محمدعلی شهیدی ‌محلاتی پیش از ظهر امروز در دیدار با روحانیون شهرستان محلات گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از نیازهای اساسی جامعه اسلامی است که باید در همه زمان‌ها به آن توجه شود.

وی تصریح کرد: بدون شک تمام تلاش‌های بنیاد شهید باید در راستای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و معاون رئیس جمهور افزود: شهدا با تبعیت از ولایت فقیه از اسلام، دین و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند و این نظام با تمام وجود به شهدای خود افتخار می‌کند.

شهیدی ‌محلاتی با تاکید بر اینکه شهدا با الگو‌گیری از شهدای کربلا نهضت عاشورا را دوباره تکرار کردند، تاکید کرد: دفاع مقدس ادامه دهنده نهضت عاشورا بود و شهدا با الگوگیری از شهدای دشت کربلا هشت سال جانانه در برابر دشمنان ایستادگی کردند و جان خود را در راه اسلام فدا کردند.

وی با اشاره به ایام ماه محرم گفت: مسئله مهمی که باید در عزاداری‌های ابا‌ عبدالله ‌الحسین(ع) مد نظر قرار گیرد، حفظ وحدت در اجتماعات عزاداری است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر نقش ارزنده روحانیون در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان ساخت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در تعالی نظام اسلامی مؤثر است و آنچه امروز ایران اسلامی را به عنوان کشوری مقتدر در عرصه‌های گوناگون مطرح کرده جایگاه والای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که روحانیون در این زمینه نقش ارزنده‌ای ایفا کردند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای صیانت و حفاظت از نظام و ارزش‌های انقلاب لازم و ضروری است.

حجت‌السلام علیرضا سلیمی افزود: شهدا بهترین راه جاودانه ماندن را شهادت در راه خدا دیدند و با شور و شوق نیز به دیار باقی شتافتند.

وی تصریح کرد: شهادت بهترین پاداش جهاد در راه خدا است و ما باید از رشادت‌های شهدا و ایثارگران به خوبی درس بگیریم.

انتهای پیام/87001/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول