اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

قبور مطهر شهدای محلات عطرافشانی و غبارروبی شد

طی مراسمی با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور قبور پاک و مطهر شهدای شهرستان محلات عطرافشانی و غبارروبی شد.

قبور مطهر شهدای محلات عطرافشانی و غبارروبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام  محمدعلی شهیدی ‌محلاتی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور صبح امروز و در دومین روز سفر خود به شهرستان محلات با حضور در گلزار شهدای این شهرستان قبور پاک و مطهر شهدا را عطرافشانی و غبارروبی کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این مراسم گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گرامیداشت مردان سرافراز و پر افتخاری است که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و از نظام اسلامی دفاع کرده و در این راه به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام محمدعلی شهیدی‌ محلاتی تاکید کرد: دفاع مقدس از صفحات ماندگار درخشان نظام اسلامی است که بر گرفته از خط سرخ شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

وی تصریح کرد: شهدا رفتند تا راه امام و انقلاب زنده بماند و تنها راه تداوم، حرکت در راه شهدا و امام راحل و پیروی از ولایت و تمسک به اسلام ناب محمدی(ص) است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ادامه داد: شهدا با تاسی از راه امام حسین(ع) در راه احیای دین از جان خود گذشتند بنابراین همه باید پاسدار خون این عزیزان و ادامه دهنده راه آنان باشند.

وی خاطرنشان ساخت: با وجود همه فشارها و تهدیدهایی که از سوی دنیای استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد، ملت ایران همچنان مصمم و با اراده جدی پای ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده و اجازه نمی‌دهد این انقلاب که خون‌های پاکی که در راه استقرار و تحقق آن ریخته شده به هدر برود.

در این مراسم که نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی و فرماندار محلات نیز حضور داشتند، گلزار شهدای شهرستان محلات عطرافشانی شد.

شهرستان محلات 330 شهید، 560 جانباز و 61 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/87004/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول