اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بیله‌سوار:

افتتاح استخر جعفرآباد بعد از 11 سال

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیله‌سوار گفت: استخر سرپوشیده جعفرآباد بعد از گذشت 11 سال تکمیل شده و در اختیار اهالی منطقه قرار گرفت.

افتتاح استخر جعفرآباد بعد از 11 سال

علیرضا محبی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: این پروژه که 11 سال پیش کلنگ‌زنی شده تا سال 91 تنها با پیشرفت 80 درصد در حال اجراست که بیشتر به دلیل کمبود اعتبار به حالت راکد در آمد.

وی تصریح کرد: با دستور ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان و پیگیری فرمانداری بیله‌سوار تکمیل این پروژه در اولویت قرار گرفت و ما با هزینه‌ای بالغ بر 750 میلیون تومان شاهد افتتاح آن بودیم.

محبی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: ‌این شهرستان دارای دو باب استخر سرپوشیده و 11 مکان ورزشی سرپوشیده برای رشته‌های مختلف، دو باب استادیوم ورزشی روباز و بیش از 10 باب زمین خاکی روستایی فوتبال است.

این مسئول اضافه کرد: ‌شهرستان بیله‌سوار تنها شهرستانی در استان اردبیل است که از لحاظ اماکن سرپوشیده در روستاها سالنی ندارد که یکی از برنامه‌های اولویت‌دار ما احداث سالن‌های سرپوشیده در روستاهای پرجمعیت است.

وی سرانه ورزشی را در شهرستان بیله‌سوار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ‌براساس برنامه پنج ساله توسعه کشور سرانه ورزشی برای هر نفر 1.2 دهم متر مربع پیش‌بینی شده و این در حالی است که جایگاه سرانه ورزشی شهرستان بیله‌سوار در این برنامه 1.7 دهم متر مربع پیش‌بینی شده که در مقایسه با برنامه پنج ساله پنجم توسعه کشور 51 صدم متر مربع افزایش دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بیله‌سوار تعداد ورزشکاران سازمان یافته در نیمه اول امسال را در این شهرستان بیش از یک‌هزار و 73 نفر اعلام کرد و ادامه داد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 38 درصد افزایش یافته است.

محبی تعداد هیئت‌های ورزشی فعال در بخش آقایان را 28 هیئت و در بخش بانوان هشت هیئت اعلام کرد و یادآور شد: ما برگزاری مسابقات مختلف ورزشی به تعداد 68 مورد در مناسبت‌های مختلف، اعزام به مسابقات استانی به تعداد 12 مورد و اعزام به مسابقات کشوری به تعداد سه مورد را شاهد بودیم.

وی از راه‌اندازی هیئت‌های ورزشی والیبال، تکواندو، شطرنج، شنا، تیر و کمان و دوچرخه‌سواری در سال‌جاری خبر داد و افزود: حضور دو تیم فوتسال در لیگ برتر استان نشان از استعداد خوب ورزشکاران این رشته در شهرستان مرزی بیله‌سوار دارد و تیم فوتبال بزرگسالان این شهرستان با عنوان گندم‌کاران نیز در مسابقات حذفی فوتبال کشور افتخاری دیگر برای این شهرستان است.

محبی در پایان سخنان خود تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا ورزش شهرستان مرزی بیله‌سوار به صورت کمی و کیفی ارتقا یابد تا بتوانیم بیش از هر زمان دیگر به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/62004/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول