اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

خانه ملت پیام 24 خرداد را گرفته است/ نگاه نمایندگان همچنان تعامل با دولت است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس با بیان اینکه خانه ملت پیام 24 خرداد را گرفته است، گفت: نگاه نمایندگان همچنان تعامل با دولت است.

خانه ملت پیام 24 خرداد را گرفته است/ نگاه نمایندگان همچنان تعامل با دولت است

عیسی امامی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: به نظر می‎رسید فضا برای تأیید سجادی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان فراهم بود، اما مقداری روی بیان مطالبی که رئیس‎جمهور در مواضع خودشان مطرح کردند، نماینده‎پذیر نبود و این سخنان باعث شد تا کمی کار سخت شود.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس خاطرنشان کرد: غالب دوستان که در متن صحنه و در روند جلسات فراکسیون کمیسیون‎ها بودند، این احساس را داشتند که سجادی رأی می‎آورد و قاطبه نمایندگان نیز این آمادگی را داشتند که این کمک را کنند، اما لحن رئیس‎جمهور طوری بود که نمایندگان احساس کردند شرایط به نحوی است که ایشان تأکید دارد فضا را به سمت دیگری هدایت کند.

امامی تصریح کرد: همین نمایندگان پیام 24 خرداد را گرفته بودند که به کابینه دولت رأی قاطع دادند و برای نخستین‎بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، کابینه این دولت بالاترین رأی را به لحاظ عده و آرایی که در صندوق‎ها برای انتخاب وزرا ریخته شد به دست آورده است.

* نگاه نمایندگان همچنان تعامل با دولت است

وی ابراز امیدواری کرد که انسجام دولت و خانه ملت حفظ شود و افزود: نگاه نمایندگان همچنان تعامل با دولت است و آنها دوست دارند تحت هر شرایطی به دولت کمک کنند؛ به ویژه در مسائل مربوط به جریان روند دیپلماسی به تعبیر مقام معظم رهبری با نرمش قهرمانانه پیش می‎روند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر قرار است گفتمانی صورت بگیرد، بیشتر برای دلسوزی و در حقیقت کمک به دولت است.

اطلاعات کافی در مورد وزیر پیشنهادی ورزش به دست‎مان نرسیده است

امامی در خصوص وزیر جدید پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: هنوز اطلاعات کافی در مورد وزیر جدید به دست‎مان نرسیده است و فعلاً داریم از ایمیل و سایت‎ها اطلاعات به دست می‎آوریم و قرار است شنبه و یکشنبه فرصتی برای بررسی برنامه‎ها، شخصیت اجتماعی و سیاسی وزیر پیشنهادی باشد که در قالب فراکسیون‎ها، کمیسیون‎ها و برنامه‎های دیگر که احتمالاً به وجود خواهد آمد، بررسی شود.

وی در پایان متذکر شد: نمایندگان همچنان که تا به حال نشان دادند در انجام وظیفه و رسالتی که داشتند، کوتاهی نمی‎کنند و در انتخاب وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نیز کمک خواهند کرد تا کابینه دولت یازدهم کامل شود.

انتهای پیام/83001/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول