اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

فرهنگ غنی پیام‎آوران عاشورایی قابل استفاده در همه قرون است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ غنی پیام‎آوران عاشورایی قابل استفاده در همه اعصار و قرون است.

فرهنگ غنی پیام‎آوران عاشورایی قابل استفاده در همه قرون است

عیسی امامی امروز در حاشیه مراسم عزاداری عاشورای حسینی در گرگان در گفت‎وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز، تبعیت از ولایت، ایثار و فداکاری، استکبارستیزی و زیر بار ظلم نرفتن مهمترین پیام واقعه عاشوراست که می‎توان در هر شرایطی از این فرهنگ غنی بهره‌مند شد.

وی با بیان اینکه جامعه باید با ولایت تراز شود، تصریح کرد: در قیام عاشورا سرنوشت کسانی که اطاعت و تبعیت از امامت و ولایت داشتند عاقبت بخیری بود.

امتداد قیام حسینی نقش خود را در بیداری اسلامی نشان داده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امتداد و استمرار قیام حسینی نقش خود را در بیداری اسلامی نشان داده است، افزود: این حرکت ارزشمند به برکت و عظمت نظام اسلامی تحت زعامت یک ولایت فقیه اتفاق افتاده است.

امامی بیان داشت: مردم در عصر حاضر که برگرفته از فرهنگ عاشوراست در این مجالس عزاداری ایام محرم و صفر توانستند با این فرهنگ غنی خو بگیرند و در جریان پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تبعیت از ولایت را به اثبات رساندند.

وی ادامه داد: ملت ایران روحیه استقامت، صبر و شکیبایی را در زمان تحریم و برهه‎های مختلف نشان داده است و آمادگی همه‎جانبه خود را در تبعیت از فرامین ولایت به منصه ظهور و بروز رسانده است.

ولایتمداری ملت ایران دلیل دشمن برای ارتباط جهانی است

امامی با بیان اینکه ملت ایران عاشورایی است و خود را در این عرصه به خوبی نشان داده، اظهار داشت: امروز فرهنگ عاشورایی کاملاً در کشور ما جا افتاده و در حقیقت به سمت دیگر کشورها حتی کشورهای غیرمسلمان نفوذ کرده است.

انتهای پیام/83001/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول