اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری میراث فرهنگی گیلان خبر داد

راه‌اندازی تور گردشگری شیلات در گیلان

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از راه‌اندازی تور گردشگری شیلات به منظور بازدید گردشگران از پره‌های صیادی در این استان خبر داد.

راه‌اندازی تور گردشگری شیلات در گیلان

فردین پورهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به حجم سفر گردشگران در ایام تعطیل به گیلان اظهار کرد: خانواده‌ها با فرا رسیدن تعطیلات خود را مهیای ایرانگردی می‌کنند و بیشترین سفرها به گیلان در ایام عید و تابستان است.

وی، ورود گردشگران در عید نوروز را از 25 اسفند تا 18 فروردین هر سال به گیلان اعلام کرد و افزود: دو مقطع زمانی در تابستان اوج سفر گردشگران به استان است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، اوج سفر گردشگران را قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به گیلان دانست و بیان کرد: بیشترین حجم گردشگران با آغاز تعطیلات عید سعید فطر وارد استان می‌شوند.

پورهادی، با بیان اینکه بیشترین ورودی مسافران از آغاز عید سعید فطر تا اوایل مهر ماه به استان است، تصریح کرد: گیلان ظرفیت‌های مختلفی در بحث گردشگری دارد.

وی به راه‌اندازی تورهای گردشگری مختلف در فصل‌های مختلف سال در گیلان اشاره کرد و گفت: تورهای گردشگری به صورت کیفی در استان راه‌اندازی می‌شود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، بازدید از تالاب‌ها و پرنده‌نگری را از جمله تورهای گردشگری در فصل‌های پاییز و زمستان در گیلان عنوان کرد و یادآور شد: تورهای مذکور به صورت منسجم و هدفمند راه‌اندازی می‌شوند.

پورهادی از راه‌اندازی تور گردشگری شیلات به منظور بازدید گردشگران از پره‌های صیادی در این استان خبر داد و اظهار کرد: گردشگران از ساحل، پره‌های صیادی و محور گردشگری گیسوم بازدید می‌کنند ضمن اینکه رنگ درختان در فصل پاییز دارای جلوه ویژه‌ای در گیلان است.

وی، بازدید از شهرک تاریخی ماسوله را یکی از مناطق هدف گردشگری در گیلان دانست و خاطرنشان کرد: گردشگران داخلی و خارجی در تمام سال به شهرک تاریخی مذکور سفر می‌کنند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، ثبت جهانی شهرک تاریخی ماسوله را در افزایش گردشگران تأثیرگذار خواند و بیان داشت: گردشگران خارجی قبل از سفر به ایران اگر شهرک تاریخی ماسوله را یکی از آثار ثبت شده جهانی بدانند، هدفمند وارد این شهرک می‌شوند.

انتهای پیام/84001/ذ30 /پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول