اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جدید آبپخش خبر داد

توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی در آبپخش

شهردار جدید آبپخش از توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی در آبپخش خبر داد.

توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی در آبپخش

حسین عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) اظهار داشت: گسترش فرهنگ حسینی در جامعه امری لازم است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: باید ابعاد مختلف قیام اباعبدالله‌الحسین(ع) برای نسل امروز تبیین شود و جوانان باید با اهداف عاشورا آشنا شوند.

شهردار جدید آبپخش با اشاره به اعتماد شورای اسلامی آبپخش به وی خاطرنشان کرد: با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی و اعتلای آبپخش در همه زمینه‌ها پاسخ این اعتماد را خواهم داد.

عباسی تصریح کرد: شورای اسلامی آبپخش با همکاری شهرداری و با همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی آبپخش با همه توان و ظرفیت برای رشد و عمران و آبادانی آبپخش گام برمی‌دارند و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

وی تاکید کرد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و تحویل آنها به مردم از اولویت‌های شورا و شهرداری است و امیدوار هستیم در کمترین زمان و با تامین اعتبارات لازم در این مسیر گام برداریم.

شهردار جدید آبپخش از توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی در آبپخش خبر داد و گفت: آبپخش یک شهر توریستی است و قابلیت‌های گردشگری بالایی دارد که باید با توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد امکانات و فضاهای جدید، این حوزه را تقویت کنیم.

عباسی ابراز داشت: آبپخش به عنوان نگین سبز استان بوشهر شناخته می‌شود و توسعه گردشگری و افزایش امکانات تفریحی و رفاهی در این منطقه اهمیت به‌سزایی دارد.

وی یادآور شد: از مسئولان ارشد استان انتظار داریم نسبت به تخصیص اعتبارات عمران شهری به این شهر اهتمام ورزند تا مشکلات شهر را مرتفع کنیم.

انتهای پیام/2452/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول