اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان:

بسته گردشگری سلامت تدوین می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی از تدوین بسته گردشگری سلامت توسط اعضای کمیته گردشگری استان در آینده نزدیک خبر داد.

بسته گردشگری سلامت تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدحسن واحدی در جلسه بررسی مسائل گردشگری سلامت استان بیان داشت: این بسته که شامل فرآیندها، دستورالعمل‌ها، ضوابط و مقررات و اطلاعات مورد نیاز در حوزه توریست درمانی است، در جلسه آینده کارگروه گردشگری استان و سپس شورای برنامه‌ریزی استان بررسی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی هدف از تدوین بسته گردشگری سلامت را استفاده از ظرفیت‌های موجود در حوزه خدمات درمانی و بهداشتی و ساماندهی گردشگران سلامت دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به وجود شرکت‌های دارای مجوز رسمی ارائه دهنده خدمات درمانی به گردشگران خارجی در مشهد بایستی زمینه واگذاری ارائه خدمات درمانی به بخش خصوصی تسهیل شود.

وی بر لزوم واگذاری مدیریت این کمیته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان متولی اصلی موضوع تاکید کرد و گفت: شکل‌گیری نگاهی سیستمی و فرابخشی به حوزه توریسم درمانی و احصای وظایف دستگاه‌های اجرایی متولی در این زمینه ضروری است که بایستی تحقق یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی ابراز امیدواری کرد: با تدوین بسته گردشگری سلامت شاهد افزایش تعداد شرکت‌های خصوصی حائز صلاحیت در حوزه خدمات بهداشتی و فعالیت آن‌ها بر اساس دستورالعملی مدون باشیم.

انتهای پیام/2202/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول