اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان خبر داد

تضمین سرمایه سرمایه‎گذاران در حوزه صنعت و گردشگری در سمنان

فرماندار شهرستان سمنان از تضمین سرمایه سرمایه‎گذاران در حوزه صنعت و گردشگری در شهرستان سمنان خبر داد.

تضمین سرمایه سرمایه‎گذاران در حوزه صنعت و گردشگری در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، جلسه مشترک هماهنگی و پیگیری توسعه شهرستان با حضور فرماندار شهرستان سمنان، نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس، امام جمعه موقت سمنان،رئیس شورای شهر سمنان و شهردار سمنان در محل فرمانداری سمنان تشکیل شد.

فرماندار شهرستان سمنان نیز در جلسه هماهنگی و پیگیری توسعه شهرستان گفت: شهرستان سمنان با داشتن ظرفیت‎های متعدد بالقوه در حوزه صنعت و گردشگری در استان سمنان، زمینه جذب سرمایه‎گذاران داخلی و خارجی را فراهم کرده و با وجود زیرساخت‎های لازم در بخش‎های انرژی و ایجاد انسجام اداری، پذیرای سرمایه‎‎گذاران جدید خواهد بود.

حسن سعدالدین، تعامل همه جانبه بین دستگاه‎های اجرایی را فرصتی برای توسعه شهرستان اعلام کرد و اظهار داشت: بستر توسعه همه جانبه در شهرستان مهیا شده و برای دست‎یابی به اهداف تعیین شده، عزم همه جانبه و هم‎گرایی دستگاه‎های اجرایی را در حمایت از سرمایه‎گذاران می‎طلبد. 

سعدالدین با تأکید بر معرفی فرصت‎های سرمایه‎گذاری با هدف جذب سرمایه و تولید ثروت در شهرستان، ادامه داد: در زمینه اقتصادی این امر یکی از اولویت‎های توسعه شهرستان است.

وی تصریح کرد: در تحقق این امر باید برنامه‎ریزی لازم صورت پذیرد.

فرماندار شهرستان سمنان در ادامه خطاب به سرمایه‎گذارانی که تمایل به استفاده از فرصت برای سرمایه‎گذاری‎های جدید در شهرستان سمنان را دارند، ابراز داشت: مسئولان شهرستانی با ایجاد بستر فعالیت سرمایه‎گذاری و تضمین سرمایه سرمایه‎گذاران در حوزه صنعت و گردشگری را فراهم خواهند کرد و با ارائه مشاوره‎های تخصصی و تأمین نیروی انسانی مجرب و تحصیل کرده و دانشگاهی و مهارت‎آموخته و با تجربه در سرمایه‎گذاری‎ها کمک‎کار تولیدکنندگان خواهند بود.

علیرضا خسروی، نماینده مردم شهرستان‎های سمنان و سرخه و مهدیشهر در مجلس نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت تولید و اشتغال در کشور، گفت: با توجه به نزدیکی شهرستان سمنان به تهران و عبور کریدور اصلی غرب به شرق کشور و وجود راه‎آهن متصل به شهرک صنعتی، سرمایه‎گذاران با تأمل در این بخش می‎توانند از فضای ایمن سرمایه‎‎گذاری در شهرستان سمنان بهره برده و در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سهیم باشند.

حجت‎الاسلام محمدباقر عبدوس، امام جمعه موقت سمنان نیز در این جلسه حمایت از سرمایه‎گذاران را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اجرای حماسه اقتصادی دانست و متذکر شد: سرمایه‎گذاران با مراجعه به مراکز مشاوره سرمایه‎گذاری در سمنان می‎توانند با طیب خاطر و بر اساس برنامه‎ریزی اقتصادی خود از فضای ایمن سرمایه‎گذاری در شهرستان سمنان بهره‌مند شوند.

رئیس شورای شهر سمنان و شهردار سمنان نیز در این جلسه از حمایت بخش خصوصی در انجام طرح‎های شهرداری خبر دادند و اعلام کردند: در صورت ارائه پیشنهادات جدید در حوزه خدمات شهری از ورود سرمایه‎گذاران به صورت مستقل و یا مشارکتی استقبال خواهیم کرد و در این زمینه مشاوره‎های لازم را در اختیار سرمایه‎گذاران قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/2249/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول