اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سابق سرکان خبر داد

سرکان شهر ویژه گردشگری در همدان

شهردار سابق سرکان گفت: ویژگی ییلاقی سرکان موجب شد که در مصوبات دولت نهم در سفرهای استانی ریاست جمهوری به عنوان منطقه ویژه و نمونه گردشگری استان همدان معرفی شود.

سرکان شهر ویژه گردشگری در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، مجید غیاثی‌خوی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار شهر سرکان، قدمت شهرداری سرکان را 50 سال عنوان کرد و افزود: شهر سرکان با مساحت 248 هکتار شامل 210 هکتار باغات و 74 هکتار اراضی است.

وی با بیان اینکه اجرایی شدن سند چشم‌انداز توسعه گردشگری سرکان در پیش‌روی ما است، افزود: ویژگی ییلاقی سرکان موجب شد که در مصوبات دولت نهم در قالب سفرهای استانی ریاست جمهوری به عنوان منطقه ویژه و نمونه گردشگری استان همدان معرفی شود.

شهردار سابق سرکان در تشریح بخشی از عملکرد شهرداری گفت: نصب دو مجموعه ورزشی میدان جانبازان و کمربسته، خرید و نصب پنج مورد آلاچیق در پارک جانبازان، نصب گاردیل در نقاط پرحادثه، راه‌اندازی کارگاه مبلمان شهری، خط‌کشی 13.2 کیلومتر خیابان‌ها، لکه‌گیری آسفالت برای رفاه مردم شهر سرکان انجام شد.

وی با اشاره به احداث کمر‌بندی شهر سرکان به طول دو کیلومتر و عرض 45 متر با پیشرفت 60 درصد، ابراز کرد: برای احداث کمربندی 12 باغ در مسیر به مساحت 11.218 هکتار با هزینه‌ای بالغ بر 161 میلیون و 500 هزار تومان تملک شد.

غیاثی‌خوی اضافه کرد: پل کمربندی با سازه قوسی به طول 45 کیلومتر و عرض 9 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 165 میلیون و 600 هزار تومان احداث شد که در حال حاضر 85 درصد پیشرفت دارد.

وی احداث آبراهه و عملیات آتشباری مسیر کمربندی با اعتباری بالغ بر 58 میلیون و 900 هزار تومان، ساماندهی آرامستان به وسعت 2 هزار متر مربع، ساماندهی گلزار شهدا با هزینه 85 میلیون تومان در شهر سرکان با همکاری و تعامل مردم و شهرداری صورت گرفت.

شهردار سابق سرکان بازگشایی خیابان امام خمینی(ره) با اعتبار 108 میلیون و 300 هزار تومان، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری معابر با هزینه 144 میلیون 900 هزار تومان ساماندهی و نگهداری پارک کمربسته بیش از 14 میلیون تومان، راه‌اندازی گلخانه، تکمیل پارک بیورقلعه را بخشی دیگر از عملکرد شهرداری برشمرد.

وی با اشاره به تنظیم بودجه شهرداری شهر سرکان، خاطرنشان کرد: امروز شهرداری دارای طرح جامع شهری است و طرح تفضیلی آن تا پایان سال ابلاغ خواهد شد.

غیاثی‌خوی توسعه مسجد با واگذاری زمین با اوقاف، احداث سالن ورزشی با همکاری سپاه، برگزاری جلسه کاری و فرهنگی شورای اداری استان در 12 مصوبه و تملک 18 مورد املاک واقع در طرح‌های عمرانی با صرف مبلغ 3 میلیارد و 242 میلیون ریال از اقدامات دیگر شهرداری سرکان عنوان کرد.

انتهای پیام/89010/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول