اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه ‌مازندران خبر داد

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی در مازندران

فرمانده پلیس راه ‌مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی در محورهای مازندران خبر داد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی در مازندران

جعفر محمدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از اعمال محدویت‌های ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی در محورهای مازندران خبر داد.

وی با اعلام اینکه محدویت‌های ترافیکی در استان مازندران از ظهر امروز سه‌شنبه در محورهای مواصلاتی استان مازندران اعمال شد، بیان داشت: محدویت‌های ترافیکی استان مازندران تا روز جمعه در محورهای مازندران ادامه دارد.

فرمانده پلیس راه ‌مازندران در ادامه تصریح کرد: تردد موتورسیکلت از ظهر امروز تا ساعت سه بامداد روز شنبه در محور کندوان، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

وی به ممنوعت تردد انواع کامیون و تریلی از محور کرج به چالوس اشاره کرد و گفت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 13 روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه 25 آبان از محور کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

محمدنژاد اضافه کرد: با اعلام ماموران راهنمایی و رانندگی که در محل حضور دارند تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه از 15 کیلومتری بالای مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه می‌شود.

این مسئول در ادامه به ممنوعیت تردد همه کامیون‌ها به جزو کامیون حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش بامداد تا ساعت 24 روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه 21 تا 23 آبان از محور هراز اشاره کرد و ابراز داشت: ممنوعیت تردد کامیون‌ها به جز کامیون حامل مواد سوختی و فاسدشدنی در این محور از ساعت شش تا 24 روز جمعه 24 آبان در این محور نیز ادامه می‌یابد.

فرمانده پلیس راه ‌مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 24 آبان تا ساعت سه بامداد روز شنبه 25 آبان از رودهن به سمت آمل نیز ممنوع است.

وی اضافه کرد: با اعلام ماموران راهنمایی و رانندگی از ساعت 15 روز جمعه 24 آبان تا ساعت سه بامداد روز شنبه 25 آبان تردد انواع وسیله نقلیه از آمل به رودهن یک‌طرفه انجام می‌شود.

فرمانده پلیس راه ‌مازندران در ادامه از ممنوعیت تردد همه تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختنی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در محور قائمشهر به تهران خبر داد.

وی ادامه داد: همچنین از ساعت شش صبح روز جمعه 24 آبان ماه تا ساعت سه بامداد روز شنبه ممنوعیت تردد تریلرها به جز تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی در محور قائمشهر به تهران نیز پیگیری و قابل اجرا است.

محمد نژاد در پایان گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران با شماره 2182934-0151 آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان مازندران است.

انتهای پیام/86004/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول