اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اصفهان:

عسگراولادی حرکت در مسیر ولایت فقیه را یک اصل تلقی می‌کرد

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اصفهان گفت: مرحوم عسگراولادی در کار تشکیلاتی خود، حرکت پشت سر ولایت ‌فقیه را یک اصل تلقی می‌کرد.

عسگراولادی حرکت در مسیر ولایت فقیه را یک اصل تلقی می‌کرد

رسول حامدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون وصف خصوصیات شخصیتی مرحوم عسگراولادی اظهار داشت: عسگراولادی چهره‌ای بود که ما دیگر نظیرش را در پیشکسوتان انقلاب نداریم.

وی ادامه داد: جای خالی عسگراولادی برای نظام و انقلاب اسلامی قابل پر شدن نیست چراکه مرحوم عسگراولادی حقیقتاً چه پیش از انقلاب و چه پس از انقلاب و تحت هر شرایطی حتی زندان‌های سخت ستم‌شاهی امتحان خود را موفق پس داده بود.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اصفهان با اشاره به سابقه تشکیلاتی آن مرحوم گفت: مرحوم عسگراولادی به راستی اعتقاد داشت که کار برای نظام باید از طریق تشکیلات انجام شود.

وی تصریح کرد: این اعتقاد نشات ‌گرفته از تفکر والای شهید بهشتی بود و معتقد بود که اگر ما می‌خواهیم به انقلاب و نظام خدمت کنیم باید از طریق یک جریان سالم تشکیلاتی باشد.

حامدیان افزود: اعتقاد آن مرحوم این بود که تنها با تشکیلات سیاسی و احزاب سیاسی ولایی و سالم می‌توان برای نظام و انقلاب اسلامی کادرسازی و نیروسازی کرد.

وی عنوان کرد: مرحوم عسگراولادی در کار تشکیلاتی خود، حرکت پشت سر ولایت ‌فقیه را یک اصل تلقی می‌کرد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اصفهان در پایان اظهار داشت: تشکیل تشکل جبهه پیروان خط امام و رهبری از ابتکارات مرحوم عسگراولادی بود که زیرمجموعه آن 14 تشکل سیاسی دیگر مشغول به فعالیت بودند و آن مرحوم همچون یک پدر آن‌ها را هدایت می‌کرد.

انتهای پیام/63001/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول